Äntligen!!! Raggare har börjat säljas!
Fast bara om man är medlem på Löfbergs mailinglista, tydligen. Cd: n kostar 119 spänn med remastrat ljud och originalomslaget.
Jag är också glad att se att de bytt ut den ursprungliga amerikanska flaggan mot en sydstatsflagga.
Jag är också glad att se att de bytt ut den ursprungliga amerikanska flaggan mot en sydstatsflagga.
Last edited by Långis on 01 Sep 2005, 18:58, edited 1 time in total.
Jaså? Varför det?Spekpanna wrote:Jag är också glad att se att de bytt ut den ursprungliga amerikanska flaggan mot en sydstatsflagga.
-
- Levertransplanterad
Jamen, en annan har redan skickat iväg sin beställning. 
Jag tänkte själv meddela den glada nyheten med skivans försäljning, men jag var en dryg minut för sent, för "Spekpanna" hann före.

Jag tänkte själv meddela den glada nyheten med skivans försäljning, men jag var en dryg minut för sent, för "Spekpanna" hann före.
eddie skrev ett antal "anti-amerikanska" låtar och jag tror inte det hade varit passande.rex wrote:Jaså? Varför det?
RetepNoslack: jo, här var det snabba puckar

Last edited by Långis on 01 Sep 2005, 19:15, edited 1 time in total.
Fast egentligen skämtar han väl om raggarnas kärlek till USA. Titta bara på Eddie's solglasögon på bilden. Fast sydstatsflaggan är ju en raggarsymbol, så den passar bra på omslaget.
Skitarna ska va' lika långa i år
Kunde inte låta bli, så jag beställde en skiva jag med 

Ett måste! Kul att alla 24 ska släppas. Räknade mina kassetter och jag har ju nästan alla, men som sagt så är ju ett par av dom bästa borta. Dom två första kassetterna som släpptes (Raggare och Bubbelidioterna) är inte släppta avOsdal Ab utan Svenska bilkassetter, dock med samma adress. Någon annan som har dom?
Last edited by wiking on 01 Nov 2006, 01:00, edited 1 time in total.
Va?Dom två första kassetterna som släpptes (Raggare och Dubbelidioterna) är inte släppta avOsdal Ab utan Svenska bilkassetter, dock med samma adress.

Precis samma version, omslag av Palten och allt.
Ska ta med dom till damen en dag så kan hon scanna in inläggen. Inte mycket som är olikt Osadal AB men så får du se i alla fall. Och själva kassetten är vit på Raggare.
Ska ta med dom till damen en dag så kan hon scanna in inläggen. Inte mycket som är olikt Osadal AB men så får du se i alla fall. Och själva kassetten är vit på Raggare.
Last edited by wiking on 04 Sep 2005, 21:58, edited 1 time in total.
Vad står det för namn på Dubbelidioterna-kassetten, då? På min står det Dubbel-idioterna.
Hilter & Meduza
Dubbelidioterna
Inte samma tryck som på dom andra.
Dubbelidioterna
Inte samma tryck som på dom andra.
Skumt. Du får ta och scanna in och lägga upp här sen. Det ska också tilläggas att även jag beställde raggare i gåt. Kunde helt enkelt inte låta bli.
Oj, härligt att de finns till salu på nätbutikerna också. nån som kollat i vanliga skivaffärer?
Hur sätter man in bildet
!?! Jag är lite trög se