E. Hitler nr 2

Allmän diskussion om Eddie Meduza
jaggare
Helgfyllo

E. Hitler nr 2

Post by jaggare »

Jag har letat efter det band aset länge nu. ca 432676 år nu och börjar bli en aning blassé på det nu. Jag har inga större förhoppningar på att finna den men jag gör ändå ett försök här. Vilka är det som har den. Jag vet om 3, men dom släpper inte en kopia. Smart kanske! Finns det några mer. Ni som, jag vet om, som har dom behöver ju inte ge er till känna för att då tjatar väl folk ihjäl er. Ni vet ju att jag vet... om man säger så. Jag har lite intresant svårt skit att byta med. Är inte det av intresse så finns ju stålar.
whonka
Periodare

E. Hitler nr 2

Post by whonka »

Jag har ungefär halva bandet på datan.
wiking
Levertransplanterad

E. Hitler nr 2

Post by wiking »

Vill höra både 1 och 2. Om någon har lust att skicka dom så vore jag glad. Det är väl på en av dom som han försöker lära en skåning säga R? Har inte hört den själv men en kusin till farsan har berättat om den. Jag tror inte jag hört den i alla fall Image
Eddie
Obotlig alkoholist

E. Hitler nr 2

Post by Eddie »

Den sketchen finns på nr3 del 2

"Den snorkige intervjuaren" heter sketchen
jaggare
Helgfyllo

E. Hitler nr 2

Post by jaggare »

Halva finns ju på greatest hits så det är ju ointressant
uy
Levertransplanterad

E. Hitler nr 2

Post by uy »

Jo, men Whonka har också delar som inte finns på Greatest Hits.
Skitarna ska va' lika långa i år
whonka
Periodare

E. Hitler nr 2

Post by whonka »

uy wrote:Jo, men Whonka har också delar som inte finns på Greatest Hits.
Ja, jag har t ex Punkjävlar, Ta mig i röven, Råånka kuk, Killa min fot, Hästakuk och Alkolistmisshandel.

Jag har även lite grann från Nr. 1 såsom Negerjävll med Roger Ballis (inte den som fanns ute förut), Jag vill runka balle med Roger Ballis, avslutning på sida 1 och Ta å klipp dig med Roger Ballis.
Last edited by whonka on 28 Oct 2005, 20:59, edited 1 time in total.
wiking
Levertransplanterad

E. Hitler nr 2

Post by wiking »

Eddie wrote:Den sketchen finns på nr3 del 2

"Den snorkige intervjuaren" heter sketchen
Då har jag den ju Image
jaggare
Helgfyllo

E. Hitler nr 2

Post by jaggare »

Råånka kuk, Killa min fot, Hästakuk finns ju på... vad fan är det... RR 2 tror ja det var... men den sista låten där är ju nertonad... har du hela? coh... Punkjävlar, Ta mig i röven och Alkolistmisshandel är det hela och hur är kvalliten?
whonka
Periodare

E. Hitler nr 2

Post by whonka »

Jaggare wrote:Råånka kuk, Killa min fot, Hästakuk finns ju på... vad fan är det... RR 2 tror ja det var... men den sista låten där är ju nertonad... har du hela? coh... Punkjävlar, Ta mig i röven och Alkolistmisshandel är det hela och hur är kvalliten?
Punkjävlar och Alkolistmisshandel är OK kvalitet, på Ta mig i röven är det perfekt kvalitet (det är samma melodi på den låten som på Slicka en fitta).
Last edited by whonka on 17 Nov 2005, 17:11, edited 1 time in total.
uy
Levertransplanterad

E. Hitler nr 2

Post by uy »

Whonka wrote:Punkjävlar och Alkolistmisshandel är OK kvalitet, på Ta mig i röven är det perfekt kvalitet (det är samma melodi på den låten som på Slicka en fitta).
Ta mig i röven blev jag lite chockad över när jag hörde. Den lät precis som den versionen jag hade på en kassett förut. Ett tag trodde jag att den jag hade på kassett var samma som på Fräckisar, men när jag hörde den som Whonka hade blev jag fundersam.
Långis

E. Hitler nr 2

Post by Långis »

Jo jag hade den versionen jag också i början av -90-talet, men det var iallafall en kopia, det är jag säker på
uy
Levertransplanterad

E. Hitler nr 2

Post by uy »

Ja, min var också en kopia. Men för något år sedan spelade jag tyvärr över det.
yommyn
Helgfyllo

E. Hitler nr 2

Post by yommyn »

Hör upp alla fans av E.Meduza... Den som skaffar fram en kopia av E.Hitler & Luftwaffe Nr.2 till mig ska bli belönad med en riktig raritet. I ordets sanna bemärkelse

Om nu någon kan fixa fram en sådan kopia så gäller bytet bara 2st personer dvs han och mig! ingen annan ska ha min raritet... Jag har dragit mig länge för att byta bort denna inspelning men pga av svårigheten att skaffa Nr.2 så får de bli av i alla fall.

Vid intresse så kan ni maila mig på svenskrock@hotmail.com eller svenskrock@telia.com
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist

E. Hitler nr 2

Post by BOB-blommorobin »

Det är tråkigt när folk inte låter dessa kassetter digitaliseras!
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
Post Reply