Eddie Meduza quiz
Eddie Meduza quiz
on 10/25/2005 at 22:23:18, uy wrote:Han var väl endast gift med den första. Det borde bli en, fick jag det till med lite huvudrkning och en grafräknare som kostade 600 kronor. [/quote]
Hamen, det var så rätt det kunde bli. De är inte så dåliga de där grafräknarna!
Hamen, det var så rätt det kunde bli. De är inte så dåliga de där grafräknarna!
Eddie Meduza quiz
on 10/26/2005 at 19:22:51, GM wrote:Augusti (Den 15 om man ska vara exact)
Vem spelar bas på bl.a. "Hante blues"? [/quote]
(utan att kolla) Hjobo?
Vem spelar bas på bl.a. "Hante blues"? [/quote]
(utan att kolla) Hjobo?
Eddie Meduza quiz
Och vad ska jag nu fråga?...
Vad säger Errol i en tidningsintervju att utvägen är? (lite diffus fråga kanske men jag kom inte på något)
Vad säger Errol i en tidningsintervju att utvägen är? (lite diffus fråga kanske men jag kom inte på något)
Eddie Meduza quiz
Vill ni ha en ledtråd?
Eddie Meduza quiz
Gärna... Den knäcker jag inte.... (sa gubben till flickan)
Eddie Meduza quiz
on 10/29/2005 at 18:59:14, Spekpanna wrote:Gärna... Den knäcker jag inte.... (sa gubben till flickan) [/quote]
Okej, vi kör väl två stycken:
1. När du läser detta är det väldigt aktuellt.
2. "(här försvinner han ut i en lång utläggning och att inga politiska system fungerar)"
Okej, vi kör väl två stycken:
1. När du läser detta är det väldigt aktuellt.
2. "(här försvinner han ut i en lång utläggning och att inga politiska system fungerar)"
-
- Site Admin
Eddie Meduza quiz
Döden?
Eddie Meduza quiz
on 10/29/2005 at 20:49:43, Elo wrote:2. "(här försvinner han ut i en lång utläggning och att inga politiska system fungerar)" [/quote]
Det där känner jag igen... är det inte ett reprtage i GT? Jag får ta och läsa igenom det...
Det där känner jag igen... är det inte ett reprtage i GT? Jag får ta och läsa igenom det...
Eddie Meduza quiz
on 10/29/2005 at 20:52:48, Jungbacka Erik wrote:Döden? [/quote]
Nope (eller det är ju egentligen utvägen på allt så du får en fjärdedels rätt trots att det på frågan är fel)
Nope (eller det är ju egentligen utvägen på allt så du får en fjärdedels rätt trots att det på frågan är fel)
Eddie Meduza quiz
Satt och läste igenom denna tråd nu (som tyvärr dog ut)
Är nyfiken på svaret på sista frågan...
Är nyfiken på svaret på sista frågan...
Eddie Meduza quiz
on 01/19/2006 at 21:50:53, Spekpanna wrote:Satt och läste igenom denna tråd nu (som tyvärr dog ut)
Är nyfiken på svaret på sista frågan... [/quote]
Internet (står i en interviju i GT eller om det var GP)
Eftersom Spekpanna har grävt sig ner i arkivet och åtminstone hittat tråden så får han skriva nästa fråga.
Är nyfiken på svaret på sista frågan... [/quote]
Internet (står i en interviju i GT eller om det var GP)
Eftersom Spekpanna har grävt sig ner i arkivet och åtminstone hittat tråden så får han skriva nästa fråga.
Eddie Meduza quiz
I en av Eddies låtar kan man höra om nån som har sådana gaser att han var femtonde minut måste släppa sig. Vad är det för nån?
(jag kunde inte göra det mer kryptiskt)
(jag kunde inte göra det mer kryptiskt)
Last edited by Långis on 22 Jan 2006, 15:27, edited 1 time in total.
Eddie Meduza quiz
Nej, jag ändrade mig! Det är ju en gris! "varje kvart så släppte han en fis, fis, fis".
Skitarna ska va' lika långa i år