Vera
-
- Obotlig alkoholist
Vera
Någon som vet vad "Vera" gör på rock`n rebel skivan. är det skivbolagets påhitt eller är det något Eddie har lovat någon gång att hon skulle få ha med en låt. Låten är ju viserligen ganska kul, men varför skulle den vara med på en Eddie skiva.
Vera
Vera låten är ju gammal, den finns väl i mer än en version också om jag inte minns helt fel.
Själv gillar jag låten men den kanske inte skulle vart med på en Eddie skiva. Den finns ju på en annan bland skiva också, osencurerat eller vad den heter. Där passar den bättre.
Själv gillar jag låten men den kanske inte skulle vart med på en Eddie skiva. Den finns ju på en annan bland skiva också, osencurerat eller vad den heter. Där passar den bättre.
Last edited by wiking on 07 Oct 2006, 02:09, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Vera
Jo jag känner igen det, men hette inte hon typ "Laila K"? eller vad det var. Han sa ju typ: "jag har sakffat en parabol men det är ju bara en massa skit, jävla MTV bara en massa rap, fast den där låten med hon "Laila K" går ju att lyssna på".
Det är verkligen inte ordagrannt men det varnågot liknande så han sa. Undra om det inte är med i "Slitz-repotaget".
Det är verkligen inte ordagrannt men det varnågot liknande så han sa. Undra om det inte är med i "Slitz-repotaget".