Fått jobb!
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Fått jobb!
Vad är dina arbetsuppgifter?
-
- Levertransplanterad
Fått jobb!
Just det ja, GRATTIS TILL DITT NYA JOBB
. Naturligtvis så glömde jag att säga det i mitt förra inlägg.

-
- Obotlig alkoholist
Fått jobb!
Grattis till jobbet. Jag jobbar själv natt ibland å det passar mig utmärkt, bla bättre betalt, sovmorgon, slipper alla schefer, ledig fredagar, slipper ha ungarna på dagis, ja jag ser bara fördelar med det. Edit: Det enda negativa är väl sexlivet, men vafan man får knulla på dagtid 

Last edited by 2meterhansson on 18 Nov 2006, 12:16, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Fått jobb!
Grattis!
Här har borgarna haft makten i bara några veckor och då får t.o.m hitler jobb trots sitt kanske inte så välklingande namn i vissas öron.
Här har borgarna haft makten i bara några veckor och då får t.o.m hitler jobb trots sitt kanske inte så välklingande namn i vissas öron.

Fått jobb!
Tycker det är bra att jobba natt, tiden går fortare och det är lugnare på jobb. Inte för att jag jobbar natt nu men har gjort det.
Fått jobb!
Grattis! Minns själv när jag fick mitt jobb för ganska precis ett år sen. Det var jäkla skönt och tre år arbetslöshet hade börjat sätta sina spår.
Att slippa planera sin inköp är en jäkla lyx. Man kan köpa den där korven på macken utan att få dåligt samvete. Man kan slösa och köpa den där dvd-filmen man egentligen bara vill se för den där 2 sekunder långa nakenscenen 75 minuter in i handlingen.
Själv jobbar jag kväll i bland var tredje vecka. Fram till 22:30 blir det och det dugera alldeles utmärkt. Senare vet jag inte om jag skulle vilja jobba...
Att slippa planera sin inköp är en jäkla lyx. Man kan köpa den där korven på macken utan att få dåligt samvete. Man kan slösa och köpa den där dvd-filmen man egentligen bara vill se för den där 2 sekunder långa nakenscenen 75 minuter in i handlingen.
Själv jobbar jag kväll i bland var tredje vecka. Fram till 22:30 blir det och det dugera alldeles utmärkt. Senare vet jag inte om jag skulle vilja jobba...
-
- Levertransplanterad
Fått jobb!
Grattis som fan!
Jävlar vad den nya jobbpolitken fungerar snabbt.
Du har väl skickat ett tackkort till Reinfeldt
Du har väl skickat ett tackkort till Reinfeldt

Fått jobb!
Jag anar en viss ironi.ozzman wrote:Grattis som fan!
Du har väl skickat ett tackkort till Reinfeldt![]()
-
- Levertransplanterad
Fått jobb!
Långpanna wrote:Jag anar en viss ironi.

Jasså, kanske lite i fråga om tacket till vår statsminister, men absolut inte i gratulationerna till det nya jobbet.
Jag vet själv hur skönt det är att få jobb när man gått arbetslös