Söndag igen....
Moderator: hakan
-
- Helgfyllo
Söndag igen....
RRPGOSSEG = RiksdagensRunkPrognosGenomsnittligtOacceptabelSägerSverigesEgnaGemeneman
Söndag igen....
I dag är det en så typ av söndarar som faktiskt inte är skit. Solen skiner utan att det är förbannat varmt, och dessutom är jag ledig i morgon. 

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Söndag igen....
Det är bara en försvenskning av ROTFL
RRPGOSSEG
Rullar Runt På Golvet Och Skrattar Som En Galning
RRPGOSSEG
Rullar Runt På Golvet Och Skrattar Som En Galning
-
- Levertransplanterad
Söndag igen....
on 10/30/2006 at 14:46:38, grr wrote:Med skillnaden att du själv petat in "runt", "och" och "som en galning". Såhär skall det se ut:
"Rullar på golvet skrattande" och med den svenska korrekta ordföljden "Rullar skrattande på golvet". [/quote]
Jag använde min konstnärliga frihet och en hel del kreativitet vid översättningen.
"Rullar på golvet skrattande" och med den svenska korrekta ordföljden "Rullar skrattande på golvet". [/quote]
Jag använde min konstnärliga frihet och en hel del kreativitet vid översättningen.
Söndag igen....
Imorron är det Måndag,blä.....Är det nån som vet vad en "Frekvensstudie" är?
Det innebär att vi har fått en spion/konsult på våran arbetsplats! En göbbe som har till uppgift att traska omkring överallt,hela tiden och spana in vad vi håller på med
Karl är totalt oberäknelig! Som en jävla skugga stryker han omkring och poppar upp närsomhelst.....3 veckor håller det på,2 veckor kvar,fyyyfaaaan!
Det innebär att vi har fått en spion/konsult på våran arbetsplats! En göbbe som har till uppgift att traska omkring överallt,hela tiden och spana in vad vi håller på med

Karl är totalt oberäknelig! Som en jävla skugga stryker han omkring och poppar upp närsomhelst.....3 veckor håller det på,2 veckor kvar,fyyyfaaaan!
Last edited by rex on 19 Nov 2006, 12:58, edited 1 time in total.
-
- Obotlig alkoholist
Söndag igen....
Jo en sån hade vi på jobbet för ett tag sen , men då hette de "tidstudieman" han gick omkring med ett tidtagarur och anteckningsblock i 2 veckor och bara var i vägen, jävla fjant.
-
- Levertransplanterad
Söndag igen....
Å fy fan! Kom på att jag börjar en timma tidigare i morgon, redan kl sex. Fy faaaan!
Hur kunde jag vara så jävla dum så att jag gick med på lite extrajobb en MÅNDAG?
Tja... Det var fredag när de frågade och ni vet ju hur positivt och trevligt allt känns då.
Vad jag ska göra? Jo, har anmält mig till golvvårdsjobb. Låter kul va? Ska till FK och highspeeda golvet med en sorts polermaskin. Skiiitkul...
Hur kunde jag vara så jävla dum så att jag gick med på lite extrajobb en MÅNDAG?
Tja... Det var fredag när de frågade och ni vet ju hur positivt och trevligt allt känns då.
Vad jag ska göra? Jo, har anmält mig till golvvårdsjobb. Låter kul va? Ska till FK och highspeeda golvet med en sorts polermaskin. Skiiitkul...
-
- Levertransplanterad
Söndag igen....
on 11/19/2006 at 12:57:10, rex wrote:Imorron är det Måndag,blä.....Är det nån som vet vad en "Frekvensstudie" är?
Karl är totalt oberäknelig! Som en jävla skugga stryker han omkring och poppar upp närsomhelst.....3 veckor håller det på,2 veckor kvar,fyyyfaaaan! [/quote]
Skulle inte du byta jobb? I såfall kan du väl bara ta en till kopp kaffe och skratta åt tidsstudiemännen

Karl är totalt oberäknelig! Som en jävla skugga stryker han omkring och poppar upp närsomhelst.....3 veckor håller det på,2 veckor kvar,fyyyfaaaan! [/quote]
Skulle inte du byta jobb? I såfall kan du väl bara ta en till kopp kaffe och skratta åt tidsstudiemännen
-
- Levertransplanterad
Söndag igen....
... och jag är dyngbakis för andra söndagen i rad. Vad i helvete blir jag helt plötsligt så jävla sjuk för? Måste nog sluta att peta i mig en massa pilsner bland alla fantastiska groggar. 

Söndag igen....
Ozz:
Vet inte än....har beslutsångest!!
Lumberjack:
Det beror på att verkligheten kommit ikapp dig nu,du tål inte att kalasa på det sättet längre,hur gammal var du?
Spelar ingen roll vad du dricker,det blir lika illa ändå.
Vet inte än....har beslutsångest!!

Lumberjack:
Det beror på att verkligheten kommit ikapp dig nu,du tål inte att kalasa på det sättet längre,hur gammal var du?
Spelar ingen roll vad du dricker,det blir lika illa ändå.
-
- Levertransplanterad
Söndag igen....
on 11/20/2006 at 08:46:50, rex wrote:
Spelar ingen roll vad du dricker,det blir lika illa ändå. [/quote]
Amen!
Jag drack 2 öl, ett glas vin,1 whisky och en irish coffee i Lördags och huvudvärken var tung och svår på Söndag morgon.
Det skulle aldrig hänt för 5-10 år sedan
Spelar ingen roll vad du dricker,det blir lika illa ändå. [/quote]
Amen!
Jag drack 2 öl, ett glas vin,1 whisky och en irish coffee i Lördags och huvudvärken var tung och svår på Söndag morgon.
Det skulle aldrig hänt för 5-10 år sedan
-
- Levertransplanterad
Söndag igen....
38 år är ingen ålder på en student...
-
- Obotlig alkoholist
Söndag igen....
Å härliga söndagsmorgon.....bakfull som ett troll idag.
Söndag igen....

sen blir det nåra whiskeypinnar sen pallar man även en söndag till!