Jodå jag gillar julen väldigt mycket. Det är väldigt trrrevligt.
Jag önskar mig PENGAR och lite annat smått och gott t.ex: En blocknyckelsats (plus lite andra verktyg), jeans, en skön skrivbordsstol, USB 2.0-hubb m.m.
Det är ju inte bara presenterna som är roligt det är en skön stämning med; icke att förglömma käket.
Julklappar
Moderator: hakan
Julklappar
Är det vanliga nycklar eller med spärrfunktion som denna:E-M wrote:Jodå jag gillar julen väldigt mycket. Det är väldigt trrrevligt.
Jag önskar mig PENGAR och lite annat smått och gott t.ex: En blocknyckelsats (plus lite andra verktyg), jeans, en skön skrivbordsstol, USB 2.0-hubb m.m.
Det är ju inte bara presenterna som är roligt det är en skön stämning med; icke att förglömma käket.
http://www.biltema.se/products/product. ... emId=79897
Fyfan vad jag vill ha såna, så drygt att bara kunna dra et tredjedels varv när man ska skruva mycket.
-
- Levertransplanterad
Julklappar
Du kan lugnt fira på. Jesus, om han nu funnits, föddes nångång feb/mars. Jul firar vi i december för att de flesta "barbarer" firade vintersolståndet, vi vikingar körde med saftiga midvinterblot. Dom kristna snodde helt enkelt firandet.grr wrote:Vet inte vilka högtider jag får välja mellan om jag ska plocka ut en jag föredrar. Är inte så mycket för kristna seder över huvud taget...
Midsommar är för övrigt den enda icke-kristna högtid vi har kvar.