Jag tycker boken är bra, den är ju bra mycket råare än filmen också
Jag tyckte också senaste Rocky filmen var bra, men Rocky V har jag inte sett än. Tyckte den verkade dålig.
Har sovmorgon imörn. Så jag ska se på "The number 23" med Jim Carrey ikväll. Den verkar jävligt bra, Carrey är en jäkligt duktig skådespelare med. Folk tror att han bara kan spela komedier, fast det stämmer inte. Carrey är en mycket mångsidig skådespelare.
Hannibal Rising har jag inte sett men jag läser just nu boken och den är bra. Nog den sjukaste och råaste hitills i serien.
Såg World Trade Center med Nicholas Cage i helgen. Rena skiten.
Hade hoppats på lite spektakulära katastrofscener, coola specialeffekter och liknande men det var ju bara att glömma. Lite muller och buller bara och så låg de under en massa bråte och väntade på hjälp. Något annat var det inte. Mer än så blev det inte.
Antiklimax.
Last edited by gammalhardrockare on 28 Feb 2007, 22:48, edited 1 time in total.
Då skall jag ta och inhandla hannibal rising, jag har i regel svårt för böcker där författren hela tiden skall briljera med märken, flashiga viner o dyl (typ Brett Easton Ellis eller Jens Lapidus). Men Tomas Harris går faktiskt iland med det och de tidigare böckerna har varit riktigt bra.
Finns den på engelsk pocket ännu eller har du köpt den inbunden?
Har precis kollat på Anchorman med Will Ferrell, han är en riktigt rolig komiker tycker jag.
Skrattade riktigt högt några gånger men trodde nog jag skulle göra det mer.
Men den fick godkänt i alla fall.