Allsvenskan i fotboll är som en Bill och Ben pocket. Totalt oduglig egentligen men ändå kan man inte låta bli att vara intresseradLumberJack wrote:Pocket är som Allsvenskan i fotboll, en billig kopia för pöbeln.
Senast sedda film?
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Senast sedda film?
Ja,vafan,inget ont om Bill & Ben,klart underhållningsvärde i de böckerna 

-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Bill och Ben är de enda som kan omringa 50 man själva. Nostalgi är det på högsat nivå men man kan inte med bästa vilja i världen säja att det är bra.rex wrote:Ja,vafan,inget ont om Bill & Ben,klart underhållningsvärde i de böckerna![]()
Senast sedda film?
Bill och Ben böcker läste min far när jag var liten kommer jag ihåg. Har aldrig läst någon själv.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Såg idag den tyska filmen De andras liv, som utspelar sig i STASI:s Östtyskland under 1980-talet. Riktigt bra, men inget för den som kräver action non-stop.
http://www.deandrasliv.se/
http://www.deandrasliv.se/
-
- Obotlig alkoholist
Senast sedda film?
Jag såg en gammal klassiker igår "Cannibal holocaust" fy fan den är riktigt jävla vidrig på sina ställen, usch vilken film.
Senast sedda film?
Jo den är sjuk2meterhansson wrote:Jag såg en gammal klassiker igår "Cannibal holocaust" fy fan den är riktigt jävla vidrig på sina ställen, usch vilken film.

Ruggero Deodato har gjort en del bra filmer faktiskt.
Senast sedda film?
Imorgon ska jag och några kompisar se på David Lynch-filmer får se om klarar av att se så många vi tänkt eller om förståndet säger ifrån 
Måste även påpeka att Twin Peaks säsong 2 del 1 har kommit ut på dvd och del 2 kommer snart också!

Måste även påpeka att Twin Peaks säsong 2 del 1 har kommit ut på dvd och del 2 kommer snart också!
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Nu fick man en nostalgitår i ögonvrån.2meterhansson wrote:Jag såg en gammal klassiker igår "Cannibal holocaust" fy fan den är riktigt jävla vidrig på sina ställen, usch vilken film.
Cannibal Holocaust och Cannibal ferox så har man en helkväll framför DVD'n.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Idag plöjade jag Paradise Now. En (håll i er nu) palestinsk film om självmordsbombare! Jag hade mina värsta farhågor, ren och skär anti-israelisk propaganda, ett hyllande av arabiska "martyrer", moralpredikningar utav Guds nåde osv., men döm om min förvåning när filmen var tämligen balaserad och visade upp båda sidor av palestiniernas syn på hur frågan ska angripas. Bra var den dessutom.
Se den!
Se den!
Last edited by lumberjack on 17 Mar 2007, 18:11, edited 1 time in total.
Senast sedda film?
Nej, det enda roliga i Masjävlar är väl när gubben sågar ner granen...
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Obotlig alkoholist
Senast sedda film?
Cannibal ferox har jag aldrig sett, är det samma som gjort holocaust.ozzman wrote:Cannibal Holocaust och Cannibal ferox så har man en helkväll framför DVD'n.
Senast sedda film?
Nej, Umberto Lenzi. Eaten Alive är ju också en klassisk cannibal-film, det är väll en svensk tjej med i den också om jag inte missminner mej.2meterhansson wrote: Cannibal ferox har jag aldrig sett, är det samma som gjort holocaust.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Var hittar man en sådan udda film?LumberJack wrote:Idag plöjade jag Paradise Now. En (håll i er nu) palestinsk film om självmordsbombare! Jag hade mina värsta farhågor, ren och skär anti-israelisk propaganda, ett hyllande av arabiska "martyrer", moralpredikningar utav Guds nåde osv., men döm om min förvåning när filmen var tämligen balaserad och visade upp båda sidor av palestiniernas syn på hur frågan ska angripas. Bra var den dessutom.
Se den!
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Fötydligande:grr wrote:På nån av alla tusentals video och livs-butiker här i Malmö...
Hur hittar man en sådan film på videobutiken? Den lär ju inte ska finna med på topplistan direkt.