Senast sedda film?
-
- Site Admin
Senast sedda film?
Kollade Beck: Advokaten igår. Kanske inte den bästa Beck-filmen men som söndagsfilm dög den väl.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Den har recenserats i såväl TV som i kvällspress och finns nog att hyra överallt. Den finns även att köpa hos de flesta webbutiker. Själv fick jag låna den av en samhällslärare som skulle använda den som en introduktion till ett temaarbete om de araber som numera kallar sig palistiniers konflikt med Israel.ozzman wrote:Var hittar man en sådan udda film?
http://se.pricerunner.com/dvd/557959/prices
Last edited by lumberjack on 22 Mar 2007, 10:35, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Ok, antagligen är det jag som inte hänger med i svängarna längre.LumberJack wrote:Den har recenserats i såväl TV som i kvällspress och finns nog att hyra överallt. Den finns även att köpa hos de flesta webbutiker. Själv fick jag låna den av en samhällslärare som skulle använda den som en introduktion till ett temaarbete om de araber som numera kallar sig palistiniers konflikt med Israel.
http://se.pricerunner.com/dvd/557959/prices
När ens TV-tittande inskränker sej till Prison Break, House och fotboll så får man inte vidare värst koll.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
House är grejor det!
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Dresden, en tyck film som utspelar sig i Dresden 1945 och de allierades tokbombningar av staden. Inget vidare, med en massa kärleksjoller, men ganska bra på slutet med eldstormen och förödelsen.
Frihetens pris, irländsk film om motståndet mot den brittiska närvaron på ön. Riktigt bra film med ett brödradrama. SE !
Frihetens pris, irländsk film om motståndet mot den brittiska närvaron på ön. Riktigt bra film med ett brödradrama. SE !
Senast sedda film?
Tittade på Turistas och 300 i dag. Turistas var så där och 300 var bra.
Senast sedda film?
Jag såg en film i fyran i går som hette "Cutters" eller något liknande. Den var ganska bra, men jag råkade slumra till frammåt slutet.
Skitarna ska va' lika långa i år
Senast sedda film?
Tittade på Manhunter i natt. Tyckte den var bättre än När lammen tystnar.
Senast sedda film?
den räknas väl som den absolut första hannibal-filmen? 1986 har jag för mig att den är gjord, och william petersen den gamle puddingen i CSI är medwiking wrote:Tittade på Manhunter i natt. Tyckte den var bättre än När lammen tystnar.

Senast sedda film?
Den senaste sedda filmen för mej är wicked little things..en film från efter darks horrorfest..den va bra

Senast sedda film?
det var meningen att jag skulle stanna uppe och kolla på "alien" för 45294548 gången........men jag somnade
Senast sedda film?
Såg Gothika häromkvällen. Är det sådant som kallas skräckfilm? I sånna fall borde skräckfilmspubliken bestå av 10-åringar.
Skitarna ska va' lika långa i år
Senast sedda film?
Jepp. Och Petersen var fulare för 20 år sedan än han är nugurlf wrote:den räknas väl som den absolut första hannibal-filmen? 1986 har jag för mig att den är gjord, och william petersen den gamle puddingen i CSI är med![]()

Senast sedda film?
hehewiking wrote:Jepp. Och Petersen var fulare för 20 år sedan än han är nu![]()

ja och på mig är det ingen skillnad

Senast sedda film?
En annan blir ju bara vackrare och vackrare