Vad är det här tänker ni, finns det inget som är heligt?
Skall de digitala komockornas okrönte mästare byta namn?
Jajamensann så är det, Ozzman är från och med nu känd som Josey Wales på det här forumet.
Anledningen är att jag googlade Ozzman och såg att det är ett väldigt vanligt namn på flera forum. Dessutom var flera av de som kallade sej Ozzman knappt skrivkunniga vilket jag är (jag har bara haft otur och fått ett dyslektiskt tangentbord). Därav att namnbyte var av nöden.
Om ni inte vet vem Josey Wales är så har ni inte sett tidernas bästa Westernfilm.
Köp, ladda ner eller hyr i så fall omedelbart "Mannen utanför lagen" eller "The outlaw Josey Wales" som den heter i original.
För de som redan sett filmen, se den igen.
Varför namnbyte?
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Varför namnbyte?
Jag trodde först att det var någon ny medlem när jag såg vilka som var inloggade
.
Tackar för tipset, jag håller på att "köpa" den nu.

-
- Levertransplanterad
Varför namnbyte?
Man skall alltid "köpa" sina filmerE-M wrote:Jag trodde först att det var någon ny medlem när jag såg vilka som var inloggade.

-
- Levertransplanterad
Varför namnbyte?
Jag tycker att western kan vara riktigt bra. Särskilt med Clintan, "Den onde, den gode, den fule", "För en handfull dollar" och "För några få dollar mer" (tror jag den heter) är riktiga klassiker. Skitbra filmer!
Denna filmen som du, ozz.. hrm.. Josey Wales rekommenderar, där ska ju tydligen Clintan spela just, Josey Wales (fick jag läst mig till). Så jag har höga förväntningar!
Denna filmen som du, ozz.. hrm.. Josey Wales rekommenderar, där ska ju tydligen Clintan spela just, Josey Wales (fick jag läst mig till). Så jag har höga förväntningar!
-
- Levertransplanterad
Varför namnbyte?
Jag tror inte att du kommer att bli besviken om du tycker om de filmer du nämner. Det här är ju ingen spaghettiwestern utan jag tror den är gjord ungefär samtidigt som Pale rider (för övrigt också riktigt bra).E-M wrote:Jag tycker att western kan vara riktigt bra. Särskilt med Clintan, "Den onde, den gode, den fule", "För en handfull dollar" och "För några få dollar mer" (tror jag den heter) är riktiga klassiker. Skitbra filmer!
Varför namnbyte?
Jahaja, det kommer ta ett tag att vänja sig vid ditt nya jag, men det ska nog gå.
Filmen ska jag för övrigt kolla upp.
Filmen ska jag för övrigt kolla upp.
Varför namnbyte?
Äh....samma gamla Carl Bildt wannabe ändå... 

-
- Levertransplanterad
Varför namnbyte?
Om du ändå kunde sagt Ross Perot.rex wrote:Äh....samma gamla Carl Bildt wannabe ändå...![]()