Bakfylle tips
Moderator: hakan
-
- Obotlig alkoholist
Bakfylle tips
Nu menar jag inte hur man bär sig åt för att bli bakis, det klarar jag så bra så, nej jag menar hur ni botar era bakfyllor. själv brukar jag dricka så mycket fil eller yougurt som jag får i mig när jag kommer hem på natten (dom gånger jag minns att jag kommer hem) det brukar hjälpa skapligt, och sen ta sig upp i tid och försöka göra någonting, arbeta bort bakfyllan, om det inte råkar vara så att man tar sig en återställare direkt man vaknar och tar en fylla till, dagen efter en två dagars brukar jag aldrig bli bakis. Jag är inte så mycket för huvudvärkstabletter och samarin och sånt. Har ni några knep.
-
- Site Admin
Bakfylle tips
Att dricka en massa vatten innan man går och lägger sig brukar hjälpa. Sen brukar jag dricka sportdryck dagen efter för det innehåller något ämne som gör att kroppen tar upp vätskan bättre. Pizza och cola brukar också göra dödslängtan litet mindre.
Bakfylle tips
Själv brukar jag försöka dra i mig så mycket vatten på kvällen. På morgonen går jag upp, dricker lite vatte och sedan lägger mig igen. När jag väl kommit upp brukar jag dricka kall mjölk, det har jag märkt hjälper.
Min pappa berättade att en kompis till honom brukade äta oliver när han var bakfull. Det kanske vore värt ett försök att testa nästa gång?
Min pappa berättade att en kompis till honom brukade äta oliver när han var bakfull. Det kanske vore värt ett försök att testa nästa gång?
Skitarna ska va' lika långa i år
Bakfylle tips
Vitamintabletter och massor med dryck.
-
- Levertransplanterad
Bakfylle tips
Vatten är nog det bästa.
Bakfylle tips
Jag brukar försöka möla i mej en hamburgare om ja e inne i stan....och sen när jag kommer hem bälar ja i mej mjölk och vatten, så vidare ja inte däckar i hallen i mina pinsamma försök att frigöra mig från mina kängor