Biograf!
-
- Site Admin
Biograf!
Stör mej på en sak med biograferna: Varför i helvete ska stolraderna vara i linje rakt efter varandra? Man får alltid någon lång typ med stort huvud som skymmer nedre delen av duken. Skulle det inte vara vettigare om stolraderna var i zigzag så skulle man ju inte ha någon direkt framför sig, eller det kanske finns såna biografer redan?
-
- Site Admin
Biograf!
Jo, sluttande golv har vi t.o.m. hemma 

-
- Site Admin
Biograf!
Det är väl bara det att dom inte häller smör på sina popcornGM wrote:nackdelen är ju att de har mycket godare popcorn på biografer än de jag lyckas åstadkomma.![]()

-
- Obotlig alkoholist
Biograf!
Det gör inget, jag sitter ändå längst upp, utom när det är någon jag stör mig på framför, då brukar jag byta plats, och sätta mig framför personen i fråga, om platsen är ledig. Men än värre är det med dom som har sånna jätte afro krull till hår, det tar ju upp två platser på bredden.GM wrote:Varför inte införa förbud för människor över 185 cm längre fram än 5:e raden från bioduken.
Ta inte illa upp 2meterhansson
-
- Levertransplanterad
Biograf!
När jag brukar gå på bio med polare så tar vi sk. Guld stolar. Det är i mittenraden, där har man skit stor plats för bena och inga framför.Jungbacka Erik wrote:Stör mej på en sak med biograferna: Varför i helvete ska stolraderna vara i linje rakt efter varandra? Man får alltid någon lång typ med stort huvud som skymmer nedre delen av duken. Skulle det inte vara vettigare om stolraderna var i zigzag så skulle man ju inte ha någon direkt framför sig, eller det kanske finns såna biografer redan?
Vi funderar på att köpa VIP-biljetter och se The Simpsons movie

-
- Obotlig alkoholist
-
- Levertransplanterad
Biograf!
on 07/07/2007 at 11:52:35, GM wrote:Mina föräldrar har inte invandrat, men min fars morfar(?) invandrade från Norge, och till Norge är jag inte säker vart ifrån, och min mors släktingar kommer från Finland några generationer bakåt. Så det är nog inte det mitt hår beror på.
[/quote]
Hehe okej

Hehe okej

Biograf!
Själv så kan jag skryta om att jag har kopplat in kristallampan som sitter högst upp i taket på Älvdalens biograf.
Jag fick sätta på stickpropparna till lampan när jag hade praktik på RV EL samtidigt som bion byggdes om. Men jag har dock inte varit in där en enda gång sedan ombyffnaden blev klar.

Skitarna ska va' lika långa i år