Det är en yrkesskada.

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
rex
Levertransplanterad

Det är en yrkesskada.

Post by rex »

Jodå....det blir så Image Gissa vem som kollar in alla svetsar när man ser nåt plåtjobb nånstans?
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Det är en yrkesskada.

Post by gammalhardrockare »

Ha! Ha! Ja, jag har kommit på mig själv med att reta mig på att lysrören aldrig blir bytta i min hiss och trappuppgång, att entremattan ligger snett och va fan, har det inte börjat lukta i soprummet? När fan tömmer de här egentligen?
rex
Levertransplanterad

Det är en yrkesskada.

Post by rex »

GammalHardrockare wrote:Ha! Ha! Ja, jag har kommit på mig själv med att reta mig på att lysrören aldrig blir bytta i min hiss och trappuppgång, att entremattan ligger snett och va fan, har det inte börjat lukta i soprummet? När fan tömmer de här egentligen?
Är väl inget yrke att kunna känna att det luktar skit? Vad menar du egentligen? Fyfan vad dumt Image
Jungbacka Erik
Site Admin

Det är en yrkesskada.

Post by Jungbacka Erik »

rex wrote:Jodå....det blir så Image Gissa vem som kollar in alla svetsar när man ser nåt plåtjobb nånstans?
Samma här Image I fredags inspekterade jag svetsfogarna på denna, och dom såg ganska okej ut:
Image
Last edited by Jungbacka Erik on 05 Aug 2007, 18:57, edited 1 time in total.
rex
Levertransplanterad

Det är en yrkesskada.

Post by rex »

Jungbacka Erik wrote:Samma här Image I fredags inspekterade jag svetsfogarna på denna, och dom såg ganska okej ut:
Image
Dåså,då åker både Sveriges och Finlands nöjeslystna säkert då. Jag har i min tur inspekterat Lisebergs Image
Post Reply