Fredag igen!
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Fredag igen!
Här är det också noll-tolerans som gäller; Antingen är man inte alls full eller så är man inte alls nykter. Inga mellanting 

Fredag igen!
Jag dricker mig sällan full. Har begåvats med den berömda spärren och slutar dricka innan det blir för mycket.
Har däckat en gång och det var när jag som 14-åring hällde i mig 3 liter dålig mäsk.
Har däckat en gång och det var när jag som 14-åring hällde i mig 3 liter dålig mäsk.
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Till skilland då från de gånger du hällt i dej bra mäsk?Långpanna wrote: Har däckat en gång och det var när jag som 14-åring hällde i mig 3 liter dålig mäsk.

Fredag igen!
Japp, nuförtiden finns det endast kvalitetsmäsk i jämtland.
Jag brukar kunna hålla någorlunda kontroll på hur mycket jag dricker, men inte alltid. Ibland känner jag att det räcker om man ska kunna genomlida nästa dag. Ibland så känner jag att jag kanske skulle skippat de fem sista ölen.
Dagen efter är oftast ett lotteri, ibland känns det knappt att jag druckit dagen innan. Andra gånger har jag inte druckit så farligt mycket och mår ändå piss hela dagen.
Ikväll är det bärs som gäller, kippis!
Jag brukar kunna hålla någorlunda kontroll på hur mycket jag dricker, men inte alltid. Ibland känner jag att det räcker om man ska kunna genomlida nästa dag. Ibland så känner jag att jag kanske skulle skippat de fem sista ölen.
Dagen efter är oftast ett lotteri, ibland känns det knappt att jag druckit dagen innan. Andra gånger har jag inte druckit så farligt mycket och mår ändå piss hela dagen.
Ikväll är det bärs som gäller, kippis!
Fredag igen!
Indeed!Eddie wrote:Dagen efter är oftast ett lotteri, ibland känns det knappt att jag druckit dagen innan. Andra gånger har jag inte druckit så farligt mycket och mår ändå piss hela dagen.
Själv blir det soffan me muffins å filt idag. Förkyld som satan å feber har jag lyckats dra på mig me. Så en utequell idag skulle bara leda till ofantlig mongoloiditet...alkohol å feber är inte hitkombination har jag bittert fått erfara *S*
Fredag igen!
Pust.......ännu en vecka avklarad,nu är det FREDAG!
Händer det nåt ute i världen,annat än att Jungbacken skall bada Bastu? 

Fredag igen!
Ska väl iväg och handla lite delar till bilen och lite gött till helgen. På bolaget var jag på lunchen 

Fredag igen!
Ska till krogen om en timma för att käka mat och dricka bärs.
Fredag igen!
Jäklar vad trevligt med fredag!
Har inget planerat. tackade nej till after work idag. Orkar helt enkelt inte. Kanske blir en krogrunda imorgon dock.
Fick förresten lönespecifikationen idag - hade fått bonus helt oväntat. Kan kvittera ut 14000 efter skatt den 25:e - längesen jag hade så mycket pengar på en gång.
Har inget planerat. tackade nej till after work idag. Orkar helt enkelt inte. Kanske blir en krogrunda imorgon dock.
Fick förresten lönespecifikationen idag - hade fått bonus helt oväntat. Kan kvittera ut 14000 efter skatt den 25:e - längesen jag hade så mycket pengar på en gång.
Last edited by Långis on 21 Sep 2007, 19:51, edited 1 time in total.
-
- Obotlig alkoholist
Fredag igen!
Ja då var man gräsänkling för en helg då, det ska firas med en krogrunda på den lokala puben, det är headbangersball, hårdrock till två inatt kan väl inte vara fel 

Fredag igen!
Låter bra,men kommer surt efter......för mig iaf tyvärr,lite avis faktiskt,såna utsvävningar är för alltid nono för mig2meterhansson wrote:hårdrock till två inatt kan väl inte vara fel![]()

Fredag igen!
Det här måste väl ändå vara Meduzalands längsta tråd.......Rex är sååå stolt 

Fredag igen!
Ja,kul för mig att ha nåt att vara stolt över...........sunny wrote:Det här måste väl ändå vara Meduzalands längsta tråd.......Rex är sååå stolt![]()
Fredag igen!
Ja,men så har du ju din bankbok också