Fredag igen!
Moderator: hakan
Fredag igen!
Hehehe, ja stalker is the shit 

Fredag igen!
Börjar bli lite småfull för första gången på ganska länge 
Gött

Gött

Fredag igen!
Låter trevligt!wiking wrote:Börjar bli lite småfull för första gången på ganska länge
Gött![]()
Glöm inte att avlägga en rapport här varje timme så att vi får följa berusningens gång

Fredag igen!
Jag fick lust på snus strax före nio, stack iväg och köpte en dosa grov och fylle faktorn höjdes rejält. Hade glömt värkan på snus på folk som inte snusar

Runka varligt men bastant

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Idag är det som fredag för mig fast det är torsdag. Är ledig i morgon och på måndag. Var tvungen att ta ut två semesterdagar, annars skulle de frysa inne. Men på lördag har jag mitt extrajobb!
Ikväll blir det pizza och film, närmare bestämt "Mr Brooks". Ska bli kul att se om det är något att ha.
Ikväll blir det pizza och film, närmare bestämt "Mr Brooks". Ska bli kul att se om det är något att ha.
Fredag igen!
Fredag och jag ska på fest. Måste rusa så skål på er!
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Fredag, och jag ska jobba i morgon... 

Fredag igen!
Fredag kväll och jag är full som en kastrull. Men jag kan fortfarande skriva, det känns faktiskt bra. 
Och så lyssnar jag på Eddie såklart: jobba, jobba, jobba. "Måndag morgon, fy fan jag hatar dig!"

Och så lyssnar jag på Eddie såklart: jobba, jobba, jobba. "Måndag morgon, fy fan jag hatar dig!"

Fredag igen!
hehe, det kunde inte jag inattHakan wrote:Fredag kväll och jag är full som en kastrull. Men jag kan fortfarande skriva, det känns faktiskt bra.
Och så lyssnar jag på Eddie såklart: jobba, jobba, jobba. "Måndag morgon, fy fan jag hatar dig!"![]()

Fredag igen!
Hehe.. njaa det var ändå hyfsat tycker jaghehe, det kunde inte jag inatt![]()

Fredag igen!

Fredag igen!
Hehe.. du menar att du ska försöka vara fet och dryg? =)
Jag gillar GW, har läst lite av hans böcker också, han är en verklig personlighet.
Jag gillar GW, har läst lite av hans böcker också, han är en verklig personlighet.

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Någon som vet vart Rex håller hus nu för tiden förresten? Man ser aldrig till honom här och inte har han ringt mig heller på senaste tiden.
Fredag igen!
Nu har jag precuis kommit hem frpn en fest och jagh är kanofull. Deet vbar kjäättetkul. Jag kan knapptm se y´tangernterna. Ha en trevlig kväll era kukrukate (det här lär jag få äta upp i morgon)
Skitarna ska va' lika långa i år