Fredag igen!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

uy
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by uy »

Efter att borden flyttats undan, och supandet skulle ta form på alvar åkte jag hem från dragkampsfesten. Frammåt halv fem ringer min mor och vill att jag kommer och hämtar henne. Så jag fick köra hem mamma, hennes karl, min styvsyster, mormor och morfar. Sedan fick jag åka tillbaka och köra hem musikerna som hade spelat den kvällen.

En liten kul notis var att när jag kom dit för at hämta musikerna frågade en av dem om det var någon låt jag ville höra innan vi for. Men jag kunde inte komma på någon på rak arm, så de spelade "Kuken står på Mats Olsson" för mig. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
rex
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by rex »

Josey Wales wrote:Om jag skulle ha vägarna förbi Mellerud så lovar jag att stanna och bidra till dagskassan.
Återigen, lycka till som fan!
Tack! Och UY,ja såklart ställer man Dalslands vackraste karl bakom disken Image
E-M
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by E-M »

Seg fradag, jag har lite tråkigt. Sitter och väntar på på att klockan ska bli runt 02:00, då kan kan börja dela ut reklam. Är ingen idé att köra tidigare när det fortfarande är trafik och folk ute. Man blir liksom tvungen att köra lite galn' (på vänster sida m.m.) för att slippa gå ur bilen. Ingen idé att jag försöker sova heller, då kommer jag få ett helvete att gå upp.

Håller på att surfa lite och pilla med Mysql i väntan på natten. Får väl knacka ned några Eddie-texter med.

Vad har ni andra för er? Jungis sitter väl och ölar i bastun i vanlig ordning; kan jag tänka mig.
Last edited by E-M on 17 Nov 2007, 00:09, edited 1 time in total.
Långis

Fredag igen!

Post by Långis »

Jag har varit nere hos grannen på middag och öl. Nu ska jag försöka förstå cubase. Tänkte ge mig i kast att spela in några nya låtar.
E-M
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by E-M »

Martinsson wrote:Vaåd, delar du ut reklam kl 2 på nattenImage
Japp.
Fan, skulle det dimpa ner en bunt toalettpapper i min brevlåda vid den tiden så skulle jag vrida nacken av utdelaren.
Det är bara att sätta en lapp på brevlådan så får man ingen reklam.
Last edited by E-M on 17 Nov 2007, 01:36, edited 1 time in total.
E-M
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by E-M »

Martinsson wrote:Ja man kan ju alltid köra ner lappen i halsen på utdelaren så han kvävs och inte gör om samma sak igen.

En bit använt dasspapper är ju en bra idé t.ex.

Image Image Image Image Image Image Image
Det fungerar nog det med Image
Jungbacka Erik
Site Admin

Fredag igen!

Post by Jungbacka Erik »

Jahapp. Nu har man burit ner 12 m3 ved i källaren så nu är man värd några pilsner. 6 timmar tog det men det blir billigare än brännolja.
Jungbacka Erik
Site Admin

Fredag igen!

Post by Jungbacka Erik »

Jodå. Skål! Efter en sån här pärs är man minsann värd ett par iskalla. Image
uy
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by uy »

I tisdags började vi byta ut allt gammalt el i min mammas källare. Bland annat var det kablar med tygisolering från början av 40-talet som skulle rivas ner.
I fredags blev vi äntligen klara och kunde koppla på strömmen, så då kändes det gott med en öl efteråt.

(Det här inlägget skulle jag ha skrivit i fredags, men då satt jag och tittade på Tv)
Skitarna ska va' lika långa i år
rex
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by rex »

Nu är det ju visserligen Söndag,men jag vill inte försumma denna legendariska tråd bara för att jag haft ett par hektiska dagar Image Söndag ja......och ingen ångest,fantastiskt! Image
ozzman
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by ozzman »

rex wrote:Nu är det ju visserligen Söndag,men jag vill inte försumma denna legendariska tråd bara för att jag haft ett par hektiska dagar Image Söndag ja......och ingen ångest,fantastiskt! Image
Är det butiken som tar så mycket tid?

Själv kom jag hem från en riktigt dryg vecka i Kina i går kväll. Jag räknade ut att jag jobbat ca 90 timmar inkl. restid på 6 dagar, riktigt jobbigt faktiskt.
wiking
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by wiking »

En lugn helg, har haft besök av min mor. Första gången hon varit på besök här så vi har varit ute och ätit och haft trevligt.
rex
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by rex »

[quote author=Josey Wales link=board=offtopic&num=1103301933&start=1610#107 date=1195380359]

Är det butiken som tar så mycket tid?
quote]

Jäpp,full fart fast man ser det inte riktigt som jobb,inte än iaf Image
E-M
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by E-M »

Tror du att du kommer att få det att gå runt då, rex? Verkar det bra med kunder? Du har väl inte satsat allför mycket i företaget? Vissa menar ju på att man MÅSTE statsa miljoner. Vilket jag inte riktigt håller med om.
hakan
Obotlig alkoholist

Fredag igen!

Post by hakan »

Jahapp. Nu har man burit ner 12 m3 ved i källaren så nu är man värd några pilsner. 6 timmar tog det men det blir billigare än brännolja.
Fy fan vad avundsjuk jag blir. Image Mina m3 står kvar ute i skogen. Så snart blir det ut med min Husqvarna 346 och svettas. Image Det går bort som fan.

Som tur är kan man ronka fastän det är kallt inne.. Image
Post Reply