En liten kul notis var att när jag kom dit för at hämta musikerna frågade en av dem om det var någon låt jag ville höra innan vi for. Men jag kunde inte komma på någon på rak arm, så de spelade "Kuken står på Mats Olsson" för mig.

Moderator: hakan
Tack! Och UY,ja såklart ställer man Dalslands vackraste karl bakom diskenJosey Wales wrote:Om jag skulle ha vägarna förbi Mellerud så lovar jag att stanna och bidra till dagskassan.
Återigen, lycka till som fan!
Japp.Martinsson wrote:Vaåd, delar du ut reklam kl 2 på natten![]()
Det är bara att sätta en lapp på brevlådan så får man ingen reklam.Fan, skulle det dimpa ner en bunt toalettpapper i min brevlåda vid den tiden så skulle jag vrida nacken av utdelaren.
Det fungerar nog det medMartinsson wrote:Ja man kan ju alltid köra ner lappen i halsen på utdelaren så han kvävs och inte gör om samma sak igen.
En bit använt dasspapper är ju en bra idé t.ex.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det butiken som tar så mycket tid?rex wrote:Nu är det ju visserligen Söndag,men jag vill inte försumma denna legendariska tråd bara för att jag haft ett par hektiska dagarSöndag ja......och ingen ångest,fantastiskt!
![]()
Fy fan vad avundsjuk jag blir.Jahapp. Nu har man burit ner 12 m3 ved i källaren så nu är man värd några pilsner. 6 timmar tog det men det blir billigare än brännolja.