Errols första kassett på tradera
Errols första kassettband från 1975 finns på tradera nu!
Jag hörde det faktiskt igår
men tack för tipset!
För egen del hamnar pengarna på Rockbåten så jag avstår bud nu, tyvärr. Ibland måste man prioritera...

För egen del hamnar pengarna på Rockbåten så jag avstår bud nu, tyvärr. Ibland måste man prioritera...
-
- Obotlig alkoholist
Ja men sen har du ju den sen förut oxå, har jag för mig
Nej, jag har den inte längre. Den är åter hos den första ägaren...
-
- Obotlig alkoholist
Varför då?Långpanna wrote:Nej, jag har den inte längre. Den är åter hos den första ägaren...
en lång historia, men jag håller den hemlig så länge...RaggarJojje wrote:Varför då?
men visst saknar jag kassetten...
Last edited by Långis on 18 Nov 2007, 20:09, edited 1 time in total.
Ja den sluta på 2800,bjöd med upp till 2100 å trodde att jag skulle få den men inte då.. 

Jag tror det var Kingmeduza som vann den. Jag var också med ett litet tag, men jag var inte hemma när auktionen slutade, och dessutom hade jag inte riktigt råd att bjuda mer än 2 000.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Obotlig alkoholist
Jo det var "king Meduza" som vann den, jag var med till 2750:- men nu vet man ju att den hamnade i rätta händer i alla fall.
Kul att nån från forumet fick den iallafall!. önskar jag hade haft råd att bjuda, men det går väl fler tåg...
Last edited by Långis on 20 Nov 2007, 19:24, edited 1 time in total.
-
- Helgfyllo
Jo, det stämmer det var jag som köpte kassetten.
Känns skönt att äga både lp'n o singeln och nu kassetten...min lilla Errol samling är äntligen komplett.
Men det finns en del kvar av hela min Meduza samlingen att införskaffa...den blir nog alldrig komplett tror jag...
Känns skönt att äga både lp'n o singeln och nu kassetten...min lilla Errol samling är äntligen komplett.
Men det finns en del kvar av hela min Meduza samlingen att införskaffa...den blir nog alldrig komplett tror jag...