Julskinka
-
- Obotlig alkoholist
Julskinka
Nå, har ni ätit någon skinka än?
Själv gillar jag skinka, den ska vara väl saltad och griljerad med mycket senap på, sen äter jag den både till jansson och omelett och som pålägg på limpa och knäckebröd. Det är nog min absoluta julfavorit.
Själv gillar jag skinka, den ska vara väl saltad och griljerad med mycket senap på, sen äter jag den både till jansson och omelett och som pålägg på limpa och knäckebröd. Det är nog min absoluta julfavorit.
-
- Obotlig alkoholist
Julskinka
Julskinkan är också min julfavorit.
Julskinka
Ja, det finns få saker på julen som går upp mot att skära en tjock skiva av skinkan och sedan lägga på en smörgås. Eller att äta bara skinkan. Smaskens!
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Julskinka
Död gris... mmmmmmmmm...
Julskinka
Inget för muslimer med andra ord.LumberJack wrote:Död gris... mmmmmmmmm...

Julskinka
Gris-röv... ganska morbitt egentligen, men det är gott.
Farsan är en hejare på att griljera skinkan och det är en höjdpunkt varje år.
Farsan är en hejare på att griljera skinkan och det är en höjdpunkt varje år.
-
- Levertransplanterad
Julskinka
Skinka äter jag första gången kvällen innan julafton. Det kan väl slinka ner någon skiva lite tidgare om man är på julbord men annars är första skinkmackan med Jonnys starka senap och en kall mörk ale till en klassiker kvällen innan dopparedan.
-
- Levertransplanterad
Julskinka
Vad tror du då muslimerna skulle säga om grisfötter. De två smutsigaste ting som finns enligt deras skruvade världsuppfattning.uy wrote:Inget för muslimer med andra ord.![]()
![]()

Julskinka
I morgon är jag bjuden på julbord, så det blir årets första för mig. Det ser jag fram emot.
Hoppas jag inte behöver vara chaufför, bara 

-
- Levertransplanterad
Julskinka
Håller med Rex lite grand. Sedan så gillar jag inte heller skinka, tycker det smakar kokt gris. Det smakar verkligen gris utav det.
-
- Levertransplanterad
Julskinka
Ja, det är konstigt det där.GammalHardrockare wrote:Håller med Rex lite grand. Sedan så gillar jag inte heller skinka, tycker det smakar kokt gris. Det smakar verkligen gris utav det.
Jag åt Kyckling igår och det smakade fan i mej fågel. För att inte tala om kalopsen jag åt förra helgen, den smakade ko.
Julskinka
Visst äter man skinka. Gjorde min igår, köpte en färdigkokt som bara skulle griljeras. Enkelt & gott.
Jag köpte en ganska liten skinka, men det är ändå väldigt mycket för en person, så lite över halva lär jag frysa in och ha vid senare tillfälle.
Jag köpte en ganska liten skinka, men det är ändå väldigt mycket för en person, så lite över halva lär jag frysa in och ha vid senare tillfälle.
Last edited by overkill on 23 Dec 2007, 17:41, edited 1 time in total.