Fredag igen!
Moderator: hakan
Fredag igen!
Fredag igår, men jag han inte skriva nåt då så jag rapporterar idag vad jag ggjorde igår: ÖL.
Fredag igen!
Det var en klen rapport, vi vill höra alla de smaskiga detaljerna! Dvs. vem som slog ner vem, vilka som spydde och åkte i fyllecell, osv.Posted by: Långpanna Posted on: Today at 10:16:46
Fredag igår, men jag han inte skriva nåt då så jag rapporterar idag vad jag ggjorde igår: ÖL.

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Jag räknar med att lägga på mej några kilo över jul. det blir sista chansen för efter nyår skall vi börja ett nyttigare liv 

Fredag igen!
Låter ju för fan som sällskapsresan: "Jag LOVAR att bli en friskare och SUNDARE människa efter semestern"Posted by: Josey Wales Posted on: Today at 10:59:57
Jag räknar med att lägga på mej några kilo över jul. det blir sista chansen för efter nyår skall vi börja ett nyttigare liv

Last edited by hakan on 22 Dec 2007, 13:05, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Ungefär så är det faktiskt. Det här blir sista chansen att ohämmat vräka i sej godis, chips, bullar och annat gott.Hakan wrote:Låter ju för fan som sällskapsresan: "Jag LOVAR att bli en friskare och SUNDARE människa efter semestern"![]()
![]()
![]()
Från och med den 7 januari så skall jag bli en sund människa i en sund kropp.
Fredag igen!
LOL! Just den 7 Jan, är det plastikoperation involverat i sammanhanget?Ungefär så är det faktiskt. Det här blir sista chansen att ohämmat vräka i sej godis, chips, bullar och annat gott.
Från och med den 7 januari så skall jag bli en sund människa i en sund kropp.

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Nix. inget fusk med fettsugningar eller efedrin eller något annat utan jag skall minska mitt kaloriintag och börja röra med på mej.
Fredag igen!
O fan, då får jag önska dig lycka till! Sen kanske du inte behöver avstå allt gott heller.Nix. inget fusk med fettsugningar eller efedrin eller något annat utan jag skall minska mitt kaloriintag och börja röra med på mej.

Fredag igen!
Jo,det är fara värt att han får göra det.....först tvingade hans sambo honom att sluta snusa,nu tycks det vara vikten som stör henne.Hakan wrote:O fan, då får jag önska dig lycka till! Sen kanske du inte behöver avstå allt gott heller.![]()
Bara spriten kvar,det är klart,den kan ju vara en statussymbol,så länge han håller sig till dyra sorter så går det kanske,annars stänger hon nog snart den vägen till njutning också.
Fredag igen!
Ja du Rex, hon kanske ger honom nåt i gengäld som inte du kan få?Jo,det är fara värt att han får göra det.....först tvingade hans sambo honom att sluta snusa,nu tycks det vara vikten som stör henne.
Bara spriten kvar,det är klart,den kan ju vara en statussymbol,så länge han håller sig till dyra sorter så går det kanske,annars stänger hon nog snart den vägen till njutning också.

Fredag igen!
Å vad skulle det vara?
Fredag igen!
Ja du, nåt måste det vara om man kan tänka sig sluta med snus, börja med sundare leverne, osv.Å vad skulle det vara?
Vad säger din flickvän om dina laster?

Last edited by hakan on 24 Dec 2007, 00:31, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Men för fan, det var en jävel till att vara dryg.rex wrote:Jo,det är fara värt att han får göra det.....först tvingade hans sambo honom att sluta snusa,nu tycks det vara vikten som stör henne.
Nej, jag tänker inte sluta med allt gott, jag tänker skippa godis, chips, kakaor och liknande men fortsätta att äta gott och dricka gott.
För övrigt så gäller detsamma min sambo.
vad gäller snuset så kan jag ta en bild på mitt tandkött och posta här då borde det framgå rätt tydligt varför jag slutade.
Fredag igen!
Man ska inte behöva försvara sina val i livet, inför folk på ett Eddie Meduza forum.
Alla är olika, och det är en jävla tur. Sen om Rex har 40 cm längre kuk, eller Martinsson kan svepa 12 helrör, eller vad folk nu är bra på så finns det något gott med det mesta!
SÅ GOD JUL era jävla kuksugare, nu ska jag äta julmat och dricka hembränt av Erste Klasse, blanda i glöggen och bli fullast i stan. Ha det bra och sug kuk!
Alla är olika, och det är en jävla tur. Sen om Rex har 40 cm längre kuk, eller Martinsson kan svepa 12 helrör, eller vad folk nu är bra på så finns det något gott med det mesta!

SÅ GOD JUL era jävla kuksugare, nu ska jag äta julmat och dricka hembränt av Erste Klasse, blanda i glöggen och bli fullast i stan. Ha det bra och sug kuk!

Fredag igen!
Håller helt med dig, Hakan. Är det nåt jag har lärt mig som Eddiefan så är det att respektera människors val och åsikter (om än inte alltid acceptera, men jag försöker hålla sånt för mig själv. Vem är jag att försöka ändra på andra)
Är hemma hos föräldrarna för två dagars kurtisering. Snart är det dags för gröt. Ha en trevlig helg allihop!
Är hemma hos föräldrarna för två dagars kurtisering. Snart är det dags för gröt. Ha en trevlig helg allihop!
Last edited by Långis on 24 Dec 2007, 18:24, edited 1 time in total.