Fredag igen!
Moderator: hakan
Fredag igen!
Om herrarna har missat det så är det tradition att hacka på varann på det här forumet. 

Fredag igen!
Jävlar vad jag har ätit i dag. Jag sov ganska länge i morse, så jag åt inte frukost förren vid 11-12. Då åt jag en rågmjölsgröt och en rejäl smörgås. Sedan skulle jag hem til lmormor och morfar på middag 13. Därefter blev det en del julgodis (jag och min kusin vräkte i oss ett hel burk knäck). När mättnaden efter knäcken lagt sig, så att man fått tillbaka rörelseförmågan var det dags för gröt. Sedan blev det kaffe och dopp.
Gissa vem som var tvungen att gå hem och skita sedan.
Gissa vem som var tvungen att gå hem och skita sedan.

Skitarna ska va' lika långa i år
Fredag igen!
Ingenting,hon hejar nästan påHakan wrote:Vad säger din flickvän om dina laster?![]()

Fredag igen!
Haha.. det låter som en efterhandskonstruktion, men är du nöjd så är allt frid och fröjdIngenting,hon hejar nästan påKnullar gör hon också,i alla fall på uppmaning
![]()

Last edited by hakan on 27 Dec 2007, 12:58, edited 1 time in total.
-
- Obotlig alkoholist
Fredag igen!
Idag har jag jobbat första fredagen på åtta månader, jag jobbar ju normalt kväll, så jag brukar vara ledig fredagarna. Men nu ska jag göra en "jungbackare" och basta med några pilsner innanför västen 

Fredag igen!
Hurdå,menar du?Hakan wrote:Haha.. det låter som en efterhandskonstruktion,
Fredag igen!
På något sätt har jag svårt att tänka mig att hon "Står och hejar på", typ SUUUP!! Snusa, rök! käka onyttigt! och sen säger du "Knulla" och hon bendar over direkt!Hurdå,menar du?

Du måste hålla med om att det låter åtminstone liiiiiite ovanligt?
Fredag igen!
Tja...fast faktiskt sant....är hon konstig då?Hakan wrote:På något sätt har jag svårt att tänka mig att hon "Står och hejar på", typ SUUUP!! Snusa, rök! käka onyttigt! och sen säger du "Knulla" och hon bendar over direkt!
Du måste hålla med om att det låter åtminstone liiiiiite ovanligt?
Fredag igen!
Jag vet ju inte hur dina tjejer brukar bete sig...Tja...fast faktiskt sant....är hon konstig då?

Men jag har aldrig varit med om någon som gjort så i alla fall.
Och för min del jag e rätt glad för det, annars hade jag haft skrumplever och blå kuk!

Last edited by hakan on 29 Dec 2007, 01:18, edited 1 time in total.
-
- Obotlig alkoholist
Fredag igen!
Ja nu är det den första fredagen för iår. Skönt som fan.
-
- Obotlig alkoholist
Fredag igen!
Men va fan har ni slutat att fira fredagen? Ingen har skrivit här på länge. Men nu är det iallafall fredag och här ska det firas.
Last edited by raggarjojje on 12 Jan 2008, 02:27, edited 1 time in total.
Fredag igen!
Fredag igen och meduzalands längsta tråd ska naturligtvis signeras. Jag har tagit mig några groggar och sitter just nu och kurtiserar runt på nätet. Skåll!
Fredag igen!
...ingen har skrivit nåt i fredagstråden. Jag har råkat på ryggskott eller nåt liknande så jag är väl inte så himla pigg på att hitta på nåt. Blir nog sängliggandes imorgon-
Last edited by Långis on 19 Jan 2008, 01:18, edited 1 time in total.
-
- Obotlig alkoholist
Fredag igen!
Ja nu är det fredag igen och det ska fan firas. De e gött å supa pöjka!!!
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Om två dagar är det fredag och jag är LEDIG!
Har lovat att bjuda min flickvän på en hotellweekend i valfri svensk stad och hon valde Eskilstuna så där kommer jag att tillbringa helgen.
Alltid kul att besöka en ny svensk stad!
På fredagskvällen blir det väl att jag super mig dyngrak i någon bar under tiden som min flickvän dansar. På lördagen blir det att utforska centrum, mat, bio (skulle vilja se Will Smiths nya film I am a legend) och sedan blir det ännu mer mat i sängen tillsammans med TV:n och min flickvän.
En trevlig helg vill jag lova!
Har lovat att bjuda min flickvän på en hotellweekend i valfri svensk stad och hon valde Eskilstuna så där kommer jag att tillbringa helgen.
Alltid kul att besöka en ny svensk stad!
På fredagskvällen blir det väl att jag super mig dyngrak i någon bar under tiden som min flickvän dansar. På lördagen blir det att utforska centrum, mat, bio (skulle vilja se Will Smiths nya film I am a legend) och sedan blir det ännu mer mat i sängen tillsammans med TV:n och min flickvän.
En trevlig helg vill jag lova!