Jag har inget lösenord till Bunkern.Fostret är oskyldigt, men vi skall inte göra det här till en aborttråd, det finns redan en sån tråd i bunkern.
Däremot skulle jag vilja veta varför kristen moral och grundsyn måste betyda att man är intolerant?

Det ligger i kristendomens natur, särskilt den katolska kyrkan är notorisk för sin intolerans. Det hela började med korstågen, och fortsätter än idag med uteslutande av kvinnliga präster, abortmotstånd, synen på vad en kärnfamilj är, osv.
Övriga religioner du nämner är om möjligt ännu mer intoleranta, helt rätt. Men ett fel rättfärdigar ju inte ett annat.
Vad USA beträffar, förstår jag inte logiken i att bomba sönder Afghanistan, pga. att Usama eventuellt befinner sig i området. Eller att flygkaparna från 9/11 kom därifrån. I så fall hade de ju även kunnat bomba andra arabländer? Allt detta försvaras av de bevingade orden "In God we trust", som även pryder deras dollarsedlar.
Det kanske är så att dollarn är den riktiga religionen och Gud bara råkar vara ett bra svepskäl?