Åh fy fan, det är nog den vidrigaste svenska stad jag varit i.GammalHardrockare wrote:hon valde Eskilstuna
Jämfört med Eskilstuna ser till och med Gävle ut som Florens.
Moderator: hakan
Åh fy fan, det är nog den vidrigaste svenska stad jag varit i.GammalHardrockare wrote:hon valde Eskilstuna
Sicken romatikerGammalHardrockare wrote:På fredagskvällen blir det väl att jag super mig dyngrak i någon bar under tiden som min flickvän dansar.
Det är en riktigt äcklig stad ja. Men de ska väl knappast på stadsvandring? Om man bara ska supa och dansa, så är det väl bättre med E-tuna än Stockholm, där man får betala 5 ggr så mycket och bara se massa yuppiesvin med backslickhår och NK-tröjor..hon valde Eskilstuna
Åh fy fan, det är nog den vidrigaste svenska stad jag varit i.
Ånä! Då har du faan i mig inte varit i Södertälje, Enköping, Skellefteå eller Vänersborg. Här snackar vi långt framskriden rigor mortis.Åh fy fan, det är nog den vidrigaste svenska stad jag varit i.
Jämfört med Eskilstuna ser till och med Gävle ut som Florens.
nej, igår svor jag höga ramsor, var dödligt bakis, men idag när det är bättre är det lite lättare att få en överblick.rex wrote:Roligt att höra att det var lyckat! Såna där båtturer brukar vara skoj
Det märks att du har ungdomen kvar i dig,efter ett kalas tänker då inte jag att: Detta måste jag göra om! Tvärtom.........![]()
hellboy wrote:Fick du gå och lägga dig ensam som vanligt,eller fick du någon tyska med dig?