Just det ja själv heter jag JIMMY,sug på den era bärfisar. [/quote]
Så du heter JimmY, det förklarar ju allt.
En där hemma fick en unge som var mongo, han heter Jimmy. Och så har vi Timmy i South Park, det går från klarhet till klarhet

Moderator: hakan
Jimmy var det en gammal klasskamrat som hette, han blev heroinist. Jonny var en buse som var en kompis kusin, han blev kåkfarare. Jag är skeptisk till någon neutralisering.Glömde tillägga att om namnet börjar på J så neutraliseras den negativa effekten.
Är det Sherlock Wales som är i farten en lördagkväll?Så nu är det bevisat att om man har ett namn som slutar på Y så är man dömd att antingen bli a-lagare, kriminell eller knarkare.
Det man undrar då är ju om det är namnet i sej som framkallar det antisociala eller om det är föräldrar med tveksamma gener som har en förkärlek för sådana namn.
Y-namn tillhör ju en särskild grupp av namn, som låter och är likartat uppbyggda. Namn som slutar på en specifik bokstav saknar helt den grupperingsmöjligheten. SÅ, låt höra nu, hur liten är den?Finns det månne någon studie även om detta?
Mitt eget namn slutar på s och det är ju allmänt känt att personer med namn som slutar på s besitter både hög intelligens och har ovanligt stora kukar.