En vit månad
Moderator: hakan
-
- Site Admin
En vit månad
on 01/08/2008 at 23:26:14, LumberJack wrote:JAg tar mig en vit januari jag med, för att visa mitt fulla stöd för ditt beslut Ljungbacken. Bara för att ge dig lite extra kraft. [/quote]Tack för det LumberJack! Nu känner jag mig mycket starkare. Ha en trevlig vit månad 

-
- Site Admin
En vit månad
Så börjar den tredje vita helgen vara avklarad, och det återstår en helg på min vita månad. Förvånansvärt enkelt har det varit så detta kanske får bli en tradition
Ser dock fram emot att få korka den första ölen fredagen den första februari 2008 

-
- Levertransplanterad
En vit månad
Det är starkt Jungbacken! Känns även tryggare med en nykter diktator här på forumet 
För att citera Homer: "To alcohol! The cause of and solution to all of lifes problem"

För att citera Homer: "To alcohol! The cause of and solution to all of lifes problem"
Last edited by E-M on 19 Jan 2008, 22:08, edited 1 time in total.
-
- Site Admin
En vit månad
Med några timmar kvar på månaden kan man väl våga påstå att man klarat av sin vita månad
Något större sug känner jag inte men det ligger väl nära tillhands att man tar sig en pilsner i morgon 

En vit månad
Ja det passar ju bra att 1 februari är på en fredag 

En vit månad
I bastun, antar jag? 
Men jag får ta och grattulera dig, det var starkt gjort.

Men jag får ta och grattulera dig, det var starkt gjort.
Skitarna ska va' lika långa i år
En vit månad
Jag tvivlade inte en sekund!
-
- Levertransplanterad
En vit månad
Grattis Jungbacken.
Själv brukar jag någon gång per år ta mej vit arbetsvecka, men det är tufft att klara.
Själv brukar jag någon gång per år ta mej vit arbetsvecka, men det är tufft att klara.
-
- Levertransplanterad
En vit månad
Fan, är det ingen mer än jag som helt enkelt har tröttnat på att supa?
Jag måste övertalas idag. Jag drar mig in i det längsta för att dricka sprit numer. Det måste till något riktigt extra innan jag häller i mig.
Jag måste övertalas idag. Jag drar mig in i det längsta för att dricka sprit numer. Det måste till något riktigt extra innan jag häller i mig.
En vit månad
on 02/01/2008 at 22:47:32, GammalHardrockare wrote:Fan, är det ingen mer än jag som helt enkelt har tröttnat på att supa?
Jag måste övertalas idag. Jag drar mig in i det längsta för att dricka sprit numer. Det måste till något riktigt extra innan jag häller i mig. [/quote]
Det är nog inte många som dricker på det sättet du gör,tror fan det att tanken på sprit blir jobbig när man vet att man super sig dyngrak i flera dygn.
Jag måste övertalas idag. Jag drar mig in i det längsta för att dricka sprit numer. Det måste till något riktigt extra innan jag häller i mig. [/quote]
Det är nog inte många som dricker på det sättet du gör,tror fan det att tanken på sprit blir jobbig när man vet att man super sig dyngrak i flera dygn.
-
- Levertransplanterad
En vit månad
Rex:
Jo... Men ändå. Förresten, kan man dricka på något annat sätt och i så fall: Varför?
Sprit är ju inte gott direkt så vad är det för vits med att dricka sprit UTAN att bli full?
Nä, ska man supa så ska man supa rejält. Synd bara att det är så sällan som jag känner för det, som jag verkligen har lust så att säga.
Faktum är att jag måste bli övertalad numer till att ta fram flaskan. Jag vill hellre äta framför TV:n när jag är ledig!
Jo förresten, när jag är utomlands vill jag supa. Då är jag sugen. Men då ska man ju faktiskt supa också.
Jo... Men ändå. Förresten, kan man dricka på något annat sätt och i så fall: Varför?
Sprit är ju inte gott direkt så vad är det för vits med att dricka sprit UTAN att bli full?
Nä, ska man supa så ska man supa rejält. Synd bara att det är så sällan som jag känner för det, som jag verkligen har lust så att säga.
Faktum är att jag måste bli övertalad numer till att ta fram flaskan. Jag vill hellre äta framför TV:n när jag är ledig!
Jo förresten, när jag är utomlands vill jag supa. Då är jag sugen. Men då ska man ju faktiskt supa också.
-
- Levertransplanterad
En vit månad
on 02/01/2008 at 22:59:20, GammalHardrockare wrote: Sprit är ju inte gott direkt
[/quote]
Det finns massor av alkoholhaltiga drycker som är riktigt goda:
Portvin
Konjak
Whisky
Kryddad snaps
Öl
Vin
Sherry
Dessa kan man med förtjänst dricka och uppskatta utan att behöva nosa på en tvåsiffrig promillehalt.
[/quote]
Det finns massor av alkoholhaltiga drycker som är riktigt goda:
Portvin
Konjak
Whisky
Kryddad snaps
Öl
Vin
Sherry
Dessa kan man med förtjänst dricka och uppskatta utan att behöva nosa på en tvåsiffrig promillehalt.
-
- Levertransplanterad
En vit månad
Vidrigt! Vill jag dricka något som är gott så dricker jag naturligtvis läsk, juice eller milkshake.Det finns massor av alkoholhaltiga drycker som är riktigt goda:
Portvin
Konjak
Whisky
Kryddad snaps
Öl
Vin
Sherry
Vill jag bli dyng så väljer jag något som innehåller så mycket alkohol som möjligt, finns ingen vits med att förlänga plågan. Ju starkare brännvin, ju mindre behöver man dricka för att bli full helt enkelt.
En vit månad
on 02/17/2008 at 13:55:31, GammalHardrockare wrote:Vidrigt! Vill jag dricka något som är gott så dricker jag naturligtvis läsk, juice eller milkshake.
Vill jag bli dyng så väljer jag något som innehåller så mycket alkohol som möjligt, finns ingen vits med att förlänga plågan. Ju starkare brännvin, ju mindre behöver man dricka för att bli full helt enkelt. [/quote]
Du resonerar som en fjortonåring...
Vill jag bli dyng så väljer jag något som innehåller så mycket alkohol som möjligt, finns ingen vits med att förlänga plågan. Ju starkare brännvin, ju mindre behöver man dricka för att bli full helt enkelt. [/quote]
Du resonerar som en fjortonåring...

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
En vit månad
on 02/17/2008 at 13:55:31, GammalHardrockare wrote:Vidrigt! Vill jag dricka något som är gott så dricker jag naturligtvis läsk, juice eller milkshake.
Allt som jag räknade upp är godare än juice, läsk och milkshake.
Läsk och milkshake dricker jag bara på Mc Donalds och juice bandar jag i regel bara med gin.
Söta drycker till mat är direkt vidrigt.
Allt som jag räknade upp är godare än juice, läsk och milkshake.
Läsk och milkshake dricker jag bara på Mc Donalds och juice bandar jag i regel bara med gin.
Söta drycker till mat är direkt vidrigt.