Tjena har precis introducerat Eddie för min 13 åriga son ALLA låtar och scetcher är det fel ??
Är han för ung ??
Jag tycker fan inte det Eddie ska man njuta av ålder spelar ingen roll eller ?.
Introducerat
Introducerat
Last edited by golem on 22 May 2008, 22:03, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Introducerat
Nja, sålänge man förklarar att det är på skoj är det väl ingen fara. Det är ju just i den åldern man tycker det är som roligast med Eddies alla dumheter 

Introducerat
Spela "Runke ball" för honom så vet han va han ska göra.
"När man är 13 år, och har en kuk....."
"När man är 13 år, och har en kuk....."

Introducerat
Jag började lyssna på Eddie i den åldern och har som synes klarat mig alldeles utmärkt. Jag blev ju en riktigt stilig ung man till slut och det har jag garanterat Eddei att tacka för 
Men kjör på - Han kommer förstå att det mesta är på skoj och det är inte skadligt alls.

Men kjör på - Han kommer förstå att det mesta är på skoj och det är inte skadligt alls.
Introducerat
Ja började lyssna seriöst vid 12år tror jag, jag fattade att de var på skoj. Fan va ja skrattade. Men ja lyssnade igeom skivorna redan som 10åring, nån gång i månaden fram tills ja ble 12-13
Introducerat
Inte alls för tidigt så länge han fattar att det är på skoj. Lira gärna låtar ur HELA Errols katalog för han, inte bara dom roligaste låtarna. Gärna engelskt också så inser han mångfalden i musiken eddie gjorde.