Hejs! Det blir en hyllning till Eddie på lördag 5 juli under power 106 om allt funkar blir det snack med bla Anders Norstedt,Patrik Tibell,Bert Karlsson mfl lyssna via webben på
sänder från 14-24
Massor av Eddie sketcher o låtar blir det också!
Givetvis bandar jag allt & kommer att tillhandahålla inspelat material för den som vill ha!
/Evert
Last edited by ronka on 04 Jul 2008, 02:20, edited 1 time in total.
Någon som har tid att spela in programmet? Jag är nämligen inte hemma vid den tiden Jag får försöka spela in själv annars, men sist jag lät det stå och spela in utan någon som helst övervakning sket det sig.
E-M, Evert skriver ju att han ska spela in det & lägga upp sen. Så det finns att få tag i här sen.
Jag kommer garanterat inte att kunna höra på hela programmet 14-24, men ska försöka hinna lyssna sporadiskt när det passar. Kommer att tanka ner det sen.
Ska bli mycket kul att höra på Evert, speciellt interljuverna! ett bra instativ, och en passande helg att sända det på. Lycka till!
Rix FM i Västerås är inrattat. Kan tyvärr inte lyssna hela kvällen och lyckades precis missa intervjun med Patrik Tibell så jag hoppas få höra det lite senare.
Ja, nu borde väl Evert har druckit ur sista starkölen. Så nu borde han väl kunna lägga upp den där trrrrrrrrrrevliga länken till det inspelade programmet. Jag väntar SÅ, att få höra det och det gör nog fler utav de "skinntorra flaxande skinnbitarna" på detta forum.