Att det är nån form av kopior har jag förstått, men de verkar vara lite vl påkostade omslag... Kanske nåt som går att sälja, tänker jag. Har ni sett nåt liknande?

Jo,det gör man.GammalHardrockare wrote:Spekpanna:
Jaså du är också samlare!
Då vill vi gärna veta vad du samlar på! Samlardiskussioner tröttnar man aldrig på!
Jovisst etta med kokvrå och en hög med Vinyler och dockor,vad kul! Vad berikande! Jag är sååååå avis!GammalHardrockare wrote:Rex:
Nej det gör man inte!
Men det är ju som sagt en kostnadsfråga, du lägger dina pengar på villa, spackel, dörrkarmar och gräsklippare, andra lägger sina pengar på mer bestående prylar.![]()
Jo det ska jag tala om! Ett tag samlade jag på så mycket att jag var tvungen att göra mig av med hälften.GammalHardrockare wrote:Spekpanna:
Jaså du är också samlare!
Då vill vi gärna veta vad du samlar på! Samlardiskussioner tröttnar man aldrig på!
jo.. är faktiskt med i den där föreningen trots att jag inte har nån buss ännu...GammalHardrockare wrote:Spekpanna:
Ja, de där gamla folkabussarna var häftiga och det finns ju t o m föreningar för folk som samlar på dem. De har träffar och liknande på sommaren.
Det fanns väl även någon lyxversion av den där folkabussen med extra stark motor och sidotakfönster vill jag minnas.
Svåra som fan att få tag på dock.
saudiarabien? Detta måste undersökas... Jag har haft mina funderingar på att det kan va sånadäringa piratkopior från nåt avlägset land i fjärran östern. Detta bekräftar min tes...Jungbacka Erik wrote:Spekis:
Dina kassetter påminner litet om kassetter man kunde köpa förr i bl.a. saudiarabien. Min kompis farsa jobbade mycket utomlands, och hämtade hem liknande kassetter från sina resor.