Finns det nån givmild?
-
- Levertransplanterad
Finns det nån givmild?
Verkar som att uppladdningen tar längre tid än beräknat. Men den borde bli klar innan jag går och lägger mig. Annars måste den vara klar tills imorgon. Vet nämligen inte i vilken hastighet den tankar upp i. I värsta fall går det riktigt sakta, men någon gång ska den la vara uppladdad så håll ut!
Finns det nån givmild?
För mig funkade det inte alls 

Finns det nån givmild?
Även jag kan ladda upp lite krafs om det önskas... så, vad vill du ha ELN? fråga på så ska jag se vad jag kan göra.
-
- Levertransplanterad
Finns det nån givmild?
Nu är det äntligen klart. Anledningen till att det tog sådan tid var att min uppkoppling höll på att dippa lite när som helst. Det medförde att uppladdningen avbröts med jämna mellanrum. Men nu så är det klart. Håll till godo: http://www.megaupload.com/?d=EJGC6JA7
Finns det nån givmild?
Fan Martinsson, visst har du lite judeblod i dig

Finns det nån givmild?
Hitler var kvartsjude enligt efterforskningar. 
Martinsson, Wiking är bara lite avis vetdu

Martinsson, Wiking är bara lite avis vetdu

Finns det nån givmild?
Jaha, nu kom E-M lite i skymundan här ser jag.
Tack för uppladdningen!
Tack för uppladdningen!
Finns det nån givmild?
on 10/12/2008 at 20:48:24, Hakan wrote:Martinsson, Wiking är bara lite avis vetdu
[/quote]
Självklart, dom har ju gett svenskarna (och övriga världen) så mycket fint

Självklart, dom har ju gett svenskarna (och övriga världen) så mycket fint

Finns det nån givmild?
Bankräntor, Kommunism och mångkultur, ja den kan göras mycket lång.
Men värst är nog fan Seinfeld
Men värst är nog fan Seinfeld

Finns det nån givmild?
Vad har din idol Hitler bidragit med i underhållningsväg? 

Finns det nån givmild?
Jag visste inte att han var en entertainer 

Finns det nån givmild?
Jodå, han var underhållningsbranschen, närmare bestämt som demagog! 

Finns det nån givmild?
on 10/11/2008 at 00:41:25, Overkill wrote:Även jag kan ladda upp lite krafs om det önskas... så, vad vill du ha ELN? fråga på så ska jag se vad jag kan göra. [/quote]Ja det är ju inte lätt att fråga efter nått jag inte har, för då vet jag inte vad som finns
rörigt? Jaja i alla fall så är jag tacksamt för allt 

Finns det nån givmild?
Vi ska se vad Farbror ÖverDödare kan luska fram 
Har du hört den "berömda" Stå-upp komik snacket, som kommer från en spelning? där snackar eddie en massa goja i drygt 20 minuter under en spelning.
Skulle kunna slänga upp den plus lite andra live-låtar rippade från videos. Ingen jättebra kvalité, men helt ok.

Har du hört den "berömda" Stå-upp komik snacket, som kommer från en spelning? där snackar eddie en massa goja i drygt 20 minuter under en spelning.
Skulle kunna slänga upp den plus lite andra live-låtar rippade från videos. Ingen jättebra kvalité, men helt ok.
-
- Levertransplanterad
Finns det nån givmild?
ELN:
Såg du att jag fick laddat upp det tillslut? Tänkte så att du inte missa mitt inlägg med länken.
Såg du att jag fick laddat upp det tillslut? Tänkte så att du inte missa mitt inlägg med länken.