Det var en gubbe som sade till min farbror när han var ung, när han dog så skulel han visa sig för min farbror om spöken verkligen fanns. Och nu har det gått över 20 år seda ngubben dog, och han har fortfarande inte visat sig.
Men i övrigt var det en intressant sida.
Det oförklarliga
Moderator: hakan
Det oförklarliga
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Det oförklarliga
Dilerium eller haschpsykos.Hakan wrote: utan människor som har exceptionell perceptionsförmåga.
Det oförklarliga
Kalla det vad du vill, men det finns bevisligen människor som besitter ovanliga förmågor. Forskningen på dessa områden är efterbliven, de som sysslar med den typen av studier klassas inte allt för sällan som pseudovetenskapliga, inget seriöst företag kan tänka sig forskaranslag till dessa, utom möjligen CIA och liknande ljusskygga organisationer. Deras resultat publiceras knappast i JAMA, eller andra medicinska tidskrifter. Det är min teori.Dilerium eller haschpsykos.
Och jag lider inte av haschpsykos.

Det oförklarliga
Nu är det så att inget kan bevisa att det bara blir svart efter döden, men det finns bevis för att saker som inte går att förklara har hänt
Ni borde läsa dom där böckerna jag skrev om, det är så man får rysningar i ryggen av att läsa dom. Ska ta med en hit efter lovet och skriva lite citat

Det oförklarliga
Mig veteligen var Errol dessutom väldigt intresserad av det andliga, och han var ju en intelligent man! 

Det oförklarliga
on 10/22/2008 at 13:50:07, Hakan wrote:Mig veteligen var Errol dessutom väldigt intresserad av det andliga, och han var ju en intelligent man!
[/quote]Sannerligen