gjorde han vekligen en barn skiva? enligt i slutet av den här intervjun så står det ?
http://w1.581.telia.com/~u58113644/okejnr22_3.htm
barn skivan
barn skivan
Detta nämns även i en radiointerljuv från ungefär samma tid (dvs runt 84), och där plockar programledaren fram Råttan i Pottan som ett exempel på en barnvänlig låt.
Eftersom det var snack om det så var det säkert nått på G, men som bekant så släpptes det aldrig i vilket fall, jag vet faktiskt inte heller om Eddie spelade in nått överhuvudtaget på detta temat.
Vem vet, kanske finns bevarat nånstans,om han nu spelade in nått.
Eftersom det var snack om det så var det säkert nått på G, men som bekant så släpptes det aldrig i vilket fall, jag vet faktiskt inte heller om Eddie spelade in nått överhuvudtaget på detta temat.
Vem vet, kanske finns bevarat nånstans,om han nu spelade in nått.
Last edited by overkill on 12 Nov 2008, 20:49, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
barn skivan
Det kan ju stämma att han gjorde låtar för barn också. Han säger ju ungefär så här i "Bodil Furu-dokumentären": "Jag ska ha en mattiné för barn ikväll, så då blir det ju inget sånt".
Vänder mig till oraklet Laila, Laila vet du något om att Eddie skulle ha spelat, gjort låtar till/för barn?
Vänder mig till oraklet Laila, Laila vet du något om att Eddie skulle ha spelat, gjort låtar till/för barn?
barn skivan
Nej det har jag aldrig hört ett ord om!
barn skivan
Med tanke på många tidningars okunniga reportrar och skribenter så är det inte helt omöjligt att det är "Farbror Sven's Brevlåda" som åsyftas.