Hej alla på forumet!
Stefan på Anakronfilm här igen. Vi vill bara ännu en gång dementera att André Sjödahl skulle ha någon form av funktion i produktionen av dokumentären om Errol Norstedt. Vi har vid upprepade tillfällen försökt få honom att sluta utge sig för att jobba för oss, men i en artikel på nedanstående adress som är daterad den 12 februari 2009, kan man åter igen se vårt namn figurera i samband med Sjödahls mediaexponering. Sjödahl har alltså inget med vår produktion att göra.
bästa hälsningar till er alla på forumet
Stefan - Anakronfilm
http://www.sr.se/cgi-bin/kronoberg/prog ... ramid=2090
Sjödahl gör en Sjödahl igen
-
- Glad amatör
Jag tycker det är tråkigt att bli påhoppad så här. Jag har aldrig sagt att jag skulle ha jobbat åt filmbolaget på något vis, och särskilt inte i Sveriges radio. Jag har som sagt bara nämnt att jag har skickat in material till filmbolaget, inget annat. Dessutom nämner jag aldrig ens namnet Anakronfilm. Jag jobbar med boken, det är det intervjun handlar om. Jag vill klargöra detta även för canterville. Tack.
-
- Glad amatör
Hej, André!
Vi hoppar inte på dig. Vi försöker bara informera besökarna på detta forum, så att det inte uppstår några missförstånd beträffande vår filmproduktion och ditt bokprojekt.
För vilken gång i ordningen kan vi lämna därhän.
/ Stefan
Vi hoppar inte på dig. Vi försöker bara informera besökarna på detta forum, så att det inte uppstår några missförstånd beträffande vår filmproduktion och ditt bokprojekt.
För vilken gång i ordningen kan vi lämna därhän.
/ Stefan