Tack, mina vännerrrrr för de varma orden och jag skall försöka komma med några svar här.
Som: "Overkill" redan skrivit, så är det i själva papperstidningen, som man hittar serien. jag har bara varit med EN gång, hittills, men vi får väl se: Om tillräckligt många tycker om denna enda seriesida och skickar in beröm till redaktören, så är det nog inte omöjligt, att det kommer fler avsnitt. "Världens Gång" är en sida med gästkrönikörer och gästtecknare. Ibland figurerar Sture Hegerfors skämtteckningar där, också, om jag inte är ALLDELES ute och cyklar.
Laila Westersund har jag alltid tyckt varit Sveriges roligaste kvinna efter Eva Rydberg, så det var hemskt, att hon gick bort i Cancer.
Mats Ljung dog året före Eddie Meduza, så det blev två stora chocker, för mej, väldigt nära inpå varandra, då jag även har Mats Ljung, som en stor idol. "Matz-Ztefanz med Lailaz" var en konstellation för ett jippo på "Liseberg". "Sômmarskôj", vilket slog ihop revy och folkparksdans till en enda helkväll. Först drygt en timmes revy och sedan drygt en timmes dans till detta dansband. Usla, tycker jag inte de var, "Overkill", men det var ju revyartister, som försökte sig på något annorlunda.
http://www.youtube.com/watch?v=TCj4JbEnMqE