Jag har själv letat som en liten gnu för att hitta dessa taper och en gång för alla reda ut vad som är vad på resp band. Får jag bara tummen ur röwhaoth ska jag lägga upp en artikel här. Nedladdat och tillskickat har jag nu ansamlat så bra kopior som man förmodligen kan få utan att utgå från originalkassettband -vilket jag tror någon av mina digitala leveranser kommer från. Men tyvärr, banden var från början i sunkig kvalisort. Men jag vet iaf vad som hör till resp band.
Med lite tid över ska jag försöka lägga upp joxet så det blir nedladdningsbart på nått jämra sätt också. Det ska spridas!
I korthet, för att undvika förvirring, eller sprida densamma:
I begynnelsen, år 1976, så var det "Mannen utan hjärna".
Året därpå kom "E. Hilter & Luftkaffe nr. 1", och senare på året uppföljaren "E. Hitler & Luftwaffe nr. 2" .
Så skilj nu och för all framtid på Hilter & Hitler, Luftkaffe & Luftwaffe så blir livet lättare.
Dessa kom alltså båda före Luftwaffe Nr 3 Del 1 och 2, de s.k. Ettan och Tvåan. Sketcherna ur resp alster utgör för övrigt merparten men inte allt av "Greatest Hits".
Hode!
E. Hitler nr 2
E. Hitler nr 2
Sen gick jag ut på staden, och sjöng en hemorröjd sång
-
- Obotlig alkoholist
E. Hitler nr 2
God morgon, för klockan är inte 10 är. 
Hur går det, fortfarande nyfiken.

Hur går det, fortfarande nyfiken.

Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
E. Hitler nr 2
Alltså, det där med att ladda upp filer på nätet, torrents och trackers och sånt där jox -måste det vara så knöligt? Fan, det är ju lättare att lösa Palestinafrågan verkar det som. En dude på jobbet verkade ha bra pejl på hur det går till rent praktiskt, och jag behöver det steg-för-steg typ. Jag har tålamod som en guldfisk för saker som borde vara enkla men inte ens FAQ eller s.k. förklaringar gör det ens halvbegripligt. Men en vacker dag ska det ut i cyberspace och då postar jag en blänkare.
Sen gick jag ut på staden, och sjöng en hemorröjd sång
-
- Levertransplanterad
E. Hitler nr 2
on 12/16/2010 at 19:46:27, Slim wrote:Alltså, det där med att ladda upp filer på nätet, torrents och trackers och sånt där jox -måste det vara så knöligt? Fan, det är ju lättare att lösa Palestinafrågan verkar det som. En dude på jobbet verkade ha bra pejl på hur det går till rent praktiskt, och jag behöver det steg-för-steg typ. Jag har tålamod som en guldfisk för saker som borde vara enkla men inte ens FAQ eller s.k. förklaringar gör det ens halvbegripligt. Men en vacker dag ska det ut i cyberspace och då postar jag en blänkare. [/quote]
annars kan du lägga den på http://www.megaupload.com/ och är inte svårt
annars kan du lägga den på http://www.megaupload.com/ och är inte svårt
-
- Levertransplanterad
E. Hitler nr 2
jag ängtar tills jag får höra E. Hitler nr 2
-
- Levertransplanterad
E. Hitler nr 2
on 01/25/2011 at 18:07:00, Herrskogstrand wrote:jag ängtar tills jag får höra E. Hitler nr 2 [/quote]
Samma här
Samma här
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!