Hur har Errol påverkat er som Person?

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad

Post by Evert Meduza »

Hejsan alla vännerrrrrrrr i Meduzaland, idag hade jag en liten fundering. Har Eddie Meduza/Errol Norstedt påverkat er som personer/personligheter? Jag har definitivt blivit påverkad av Errol och jag hade inte vart samma person idag om de inte hade vart för allas vår Errol Norstedt. Jag har blivit lite modigare o fräckare o mer insiktsfull tack vare honom, hur har ni blivit påverkade? Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
ronka
Periodare

Post by ronka »

Image Jag hade nog inte hållit på med det jag gör idag om inte Eddie funnits så visst har han påverkat mitt liv Image
Last edited by ronka on 14 Jan 2011, 11:47, edited 1 time in total.
Evert Meduza
Levertransplanterad

Post by Evert Meduza »

Evert Lundin wrote:Image Jag hade nog inte hållit på med det jag gör idag om inte Eddie funnits så visst har han påverkat mitt liv Image
Jo han inspirerar en kan man lugnt konstatera Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
retepnoslack
Levertransplanterad

Post by retepnoslack »

Det finns ju diverse uttryck man ständigt tar upp i vardagen. Det är ofta jag brukar ryta åt mina besvärliga katter, som skall ut mitt i natten:

"Era förbannade idioterrrrrrrrrrr!!!"

Dock brukar de, i regel, bli utsläppta efter detta. Image
Evert Meduza
Levertransplanterad

Post by Evert Meduza »

RetepNoslack wrote:Det finns ju diverse uttryck man ständigt tar upp i vardagen. Det är ofta jag brukar ryta åt mina besvärliga katter, som skall ut mitt i natten:

"Era förbannade idioterrrrrrrrrrr!!!"

Dock brukar de, i regel, bli utsläppta efter detta. Image
Jag brukar också rulla med r på grund av honom, sen brukar jag säga ronka eller fetta som han sa
Evert Meduza
Levertransplanterad

Post by Evert Meduza »

Jag brukar även använda mig av citat som "Gasen i botten", "Full gas", "Vresa upp" o så vidare
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist

Post by BOB-blommorobin »

Det finns en hemsk historia jag inte vill ta här men många av hans låtar, mest seriösa har betytt mycket för mig och fått mig fly in i en annan värld. Image
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
Evert Meduza
Levertransplanterad

Post by Evert Meduza »

blommorobin wrote:Det finns en hemsk historia jag inte vill ta här men många av hans låtar, mest seriösa har betytt mycket för mig och fått mig fly in i en annan värld. Image
Samma här, jag har oxå tagit efter hans seriösa låtar, dom e så vackra o Errol kunde verkligen uttrycka sina känslor i musiken han gjorde Image
Post Reply