Eddies Bästa låt
-
- Levertransplanterad
Eddies Bästa låt
Jag undar vilken Eddie låt som ni tycker är bäst?
Last edited by herrskogstrand on 21 Jan 2011, 19:41, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Eddies Bästa låt
Svårt å välja, älskar han så möedHerrskogstrand wrote:Jag undar vilken Eddie låt som ni tycker är bäst?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
-
- Levertransplanterad
Eddies Bästa låt
Men ett par rediga höjdare e "Gasen i botten", "Leader of the rockers" och "min EPA-traktor"Herrskogstrand wrote:Jag undar vilken Eddie låt som ni tycker är bäst?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
-
- Levertransplanterad
Eddies Bästa låt
skulle säga Vildmarkens sång, Mera brännvin och Guitar Johnny
-
- Levertransplanterad
Eddies Bästa låt
Vildmarkens sång har jag tyvärr inte hörtHerrskogstrand wrote:skulle säga Vildmarkens sång, Mera brännvin och Guitar Johnny
-
- Site Admin
Eddies Bästa låt
Brukar svara mera brännvin på denna fråga, men det varierar litet vilken jag tycker e bäst. Mera brännvin fick jag sjunga med Eddie Meduza då han på en spelning hoppade ner av scenen och gick runt med mikrofonen i bästa allsång på skansen stil 

-
- Levertransplanterad
Eddies Bästa låt
vart och när var de?Jungbacka Erik wrote:Brukar svara mera brännvin på denna fråga, men det varierar litet vilken jag tycker e bäst. Mera brännvin fick jag sjunga med Eddie Meduza då han på en spelning hoppade ner av scenen och gick runt med mikrofonen i bästa allsång på skansen stil![]()
-
- Site Admin
Eddies Bästa låt
Puben Olivers Inn i Vasa, Finland. Året var -91 eller -92. Fick tinnitus och punktering den kvällen men det var det värt 

-
- Levertransplanterad
Eddies Bästa låt
Din jävla lyckostJungbacka Erik wrote:Puben Olivers Inn i Vasa, Finland. Året var -91 eller -92. Fick tinnitus och punktering den kvällen men det var det värt![]()

Jag fick tyvärr aldrig uppleva han