En trevlig röst i telefonen

Diskutera Låtarna
Post Reply
Raggarn
Glad amatör

Post by Raggarn »

Är det någon som har denna låt i sin helhet ? Den som jag hittat avbryts på slutet mitt i när errol pratar, ska det vara så?
overkill
Levertransplanterad

Post by overkill »

Avbryts? Errol pratar ju med rösten i telefonen och sakta men säkert tonas låten ut. Rösten i låten är f.ö. också Errol, fast det han säger spelas upp baklänges på skivan. Jag har det spåret som en mp3-fil, rättvändt där man hör vad han säger. Image Image
Låten ska hur som helst vara 3:21.
Raggarn
Glad amatör

Post by Raggarn »

Ja det förklarar ju saken varför jag inte hör hela av errols prat då det saknas 1-2 sekunder. Image
Var kan man få tag på den?
overkill
Levertransplanterad

Post by overkill »

Om du menar baklänges-snutten så kan jag maila den till dig om du vill. den är 22 sekunder lång.
Rösten i telefonluren alltså, men som sagt rättvänd då det spelas upp baklänges på skivan. Ingen tänkte väl på att det kunde vara en äkta röst, låter som nått Kalle Anka liknande fejk, men det var/är äkta som sagt.

Däremot hela låten blir svårt, jag tor att den är gjord så, uttonad. Om nån har hela där man hör vad errol säger (inte i telefonluren nu alltså) så är det väl skivbolaget, om det nu är sparat.
uy
Levertransplanterad

Post by uy »

Han kanske menade var man kan få tag i hela låten, då hans kopia saknar några sekunder i slutet. Men den borde inte vara så svår att hitta på någon torrent-sida.
Skitarna ska va' lika långa i år
Raggarn
Glad amatör

Post by Raggarn »

Ja det är hela låten jag letar efter och dom som jag har hittat på torrent sidor är kortare än vad den ska vara och den avbryts mitt i dialogen.
ronka
Periodare

Post by ronka »

Post Reply