Suddenlaunch verkar ha problem med bekräftelsemailet när man skapar en användare. De tycks ha haft detta problem sedan mitten på förra året. Kollade i deras supportforum, men där hade det inte hänt mycket.
Nåt du känner till något om?
Bekräftelsemailproblem
-
- Site Admin
Bekräftelsemailproblem
Vet inte vad det beror på men jag har lagt till en rad om det i registreringstråden att man skickar mejl till mej med användarnamnet man registrerat så byter jag lösenordet manuellt. Vissa har dock fått sina registreringsmejl.
Bekräftelsemailproblem
Det är ju både bra och dåligt det här. 
Å ena sidan höjer det tröskeln för vem som ska bli medlem. Man kan inte bara regga sig hastigt och plötsligt och sen glömma det, man måste 'ansöka' om medlemskap via ett mail. Det blir lite mer exklusivt då varje ny medlem måste bli "godkänd", men å andra sidan kanske vi tappar medlemmar som inte orkar maila och fråga och hålla på?

Å ena sidan höjer det tröskeln för vem som ska bli medlem. Man kan inte bara regga sig hastigt och plötsligt och sen glömma det, man måste 'ansöka' om medlemskap via ett mail. Det blir lite mer exklusivt då varje ny medlem måste bli "godkänd", men å andra sidan kanske vi tappar medlemmar som inte orkar maila och fråga och hålla på?
-
- Site Admin
Bekräftelsemailproblem
Så sant Hakan. Tyvärr verkar man inte vara så ivriga på suddenlaunch att korrigera buggar längre så vi får väl dras med detta problem en tid :/ men å andra sidan tror jag att den som inte orkar mejla mig om lösenord inte skulle blivit så aktiv på forumet heller