Frågesport !!
Frågesport !!
Din tur med ny fråga och Ballis ! 

-
- Obotlig alkoholist
Frågesport !!
Vad var det för färg på knappen i barskåpet som E.Hitler skulle trycka på?Gulf wrote:Din tur med ny fråga och Ballis !![]()
Frågesport !!
Får väll chansa på svart då 

Frågesport !!
Nog var det väl en orange knapp? och så måste jag rätta dig (bara för att jag kan
), det var inte E. Hitler utan Eddie Meduza som skulle trycka på knappen. 

Skitarna ska va' lika långa i år
Frågesport !!
Tror jag ändrar mig till RÖD .
Kom en minnesbild här av att den skulle vara RÖD
Kom en minnesbild här av att den skulle vara RÖD
-
- Obotlig alkoholist
Frågesport !!
Rätt svar,jag tog nog fel på dom har ju så väldigt lika rösteruy wrote:Nog var det väl en orange knapp? och så måste jag rätta dig (bara för att jag kan), det var inte E. Hitler utan Eddie Meduza som skulle trycka på knappen.
![]()

Ny fråga då

Frågesport !!
Vad önskade Olle Andersson för musik i Radio Abonnerad?
-
- Levertransplanterad
Frågesport !!
Om du syftar på han som skickade en insändare i "Önskebiten" så önskade han sig Elvis Presley, syftar du på ljudteknikern så ville han ha svängiga och rockiga låtaruy wrote:Vad önskade Olle Andersson för musik i Radio Abonnerad?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
-
- Obotlig alkoholist
Frågesport !!
Errol Norstedt så klart,det är ju givet,vem är Elvis & vad är Duran Duran?en nippelfirma eller.uy wrote:Vad önskade Olle Andersson för musik i Radio Abonnerad?

Frågesport !!
Jag har alltid trott att han som önskade i "önskebiten" var samma person som ljudteknikern, bara det att Norstedt inte begrep det. Men visst var det Elvis han önskade, även om det skulle ha varit Errol Norstedt. Din tur!Per Hummer wrote:Om du syftar på han som skickade en insändare i "Önskebiten" så önskade han sig Elvis Presley, syftar du på ljudteknikern så ville han ha svängiga och rockiga låtar
-
- Levertransplanterad
Frågesport !!
Kanske du som har rätt egentligen, fast här kommer frågan, varför blev Errol sur på bävern och gick då tillbaka till CBS igen runt omkring på '80-talet?uy wrote:Jag har alltid trott att han som önskade i "önskebiten" var samma person som ljudteknikern, bara det att Norstedt inte begrep det. Men visst var det Elvis han önskade, även om det skulle ha varit Errol Norstedt. Din tur!
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Frågesport !!
Det började väl med att Bert drog tillbaka "Fruntimmer sa en ha"-singeln och censurerade låten "Jag vill ha en brud med stora pattar". Eller som Börje sammanfattade det:
"Du lura' i den däringa Eddie Meduza att han sulle bli världsberömder på ditt bolag. Men när han gick ifrån dek för att du va' värdelös skyllde du ifrån dek å sa att de va' du som hade kickat honom".
"Du lura' i den däringa Eddie Meduza att han sulle bli världsberömder på ditt bolag. Men när han gick ifrån dek för att du va' värdelös skyllde du ifrån dek å sa att de va' du som hade kickat honom".
-
- Levertransplanterad
Frågesport !!
Körräkt se', din turuy wrote:Det började väl med att Bert drog tillbaka "Fruntimmer sa en ha"-singeln och censurerade låten "Jag vill ha en brud med stora pattar". Eller som Börje sammanfattade det:

Frågesport !!
I sketchen "Välj mellan kuken och kniven" finns ett geografiskt faktafel. Vad är felet?
-
- Obotlig alkoholist
Frågesport !!
Borlänge ligger laa ikke i Dalarna,Dalarna,Dalarnauy wrote:I sketchen "Välj mellan kuken och kniven" finns ett geografiskt faktafel. Vad är felet?