Men lyssnade på den låten idag i bilen.
Och över jävlig som Errol var hade han ju smygit in Carola Häggqvist Främling i solot.som Mona Lisa Har sitt leende

Det bevisar hans genialitet

Ja just det, du hade ju hälsat mig att du hade bränt en CD med alla låtana fån kassetten "Raggare" som från början var tänkt att komma ut på LP, fast eftersom plattan "Ain't got no Cadillac" tyvärr inte blev nån dundersuccé så släptte han ut "Raggare" på kassett (Lyssna på låten "Tommy hade en Cadillac" så nämner att det ska vara en glad LP) och syftet med denna låten är ju givetvis var ju att reta Bert, Errol jobbade hos CBS under den perioden då han släppte ut kassetten "Raggare" så han ville säkert jävlas lite med Carola´s farMrRogerBallis wrote:Jag vet inte om ni har tänkt på det.
Men lyssnade på den låten idag i bilen.
Och över jävlig som Errol var hade han ju smygit in Carola Häggqvist Främling i solot.som Mona Lisa Har sitt leende
Det bevisar hans genialitet![]()
Självklart ville Errol detPer Hummer wrote:Ja just det, du hade ju hälsat mig att du hade bränt en CD med alla låtana fån kassetten "Raggare" som från början var tänkt att komma ut på LP, fast eftersom plattan "Ain't got no Cadillac" tyvärr inte blev nån dundersuccé så släptte han ut "Raggare" på kassett (Lyssna på låten "Tommy hade en Cadillac" så nämner att det ska vara en glad LP) och syftet med denna låten är ju givetvis var ju att reta Bert, Errol jobbade hos CBS under den perioden då han släppte ut kassetten "Raggare" så han ville säkert jävlas lite med Carola´s far![]()
Vart kommer denna skumma information från?Per Hummer wrote:Ja just det, du hade ju hälsat mig att du hade bränt en CD med alla låtana fån kassetten "Raggare" som från början var tänkt att komma ut på LP, fast eftersom plattan "Ain't got no Cadillac" tyvärr inte blev nån dundersuccé så släptte han ut "Raggare" på kassett (Lyssna på låten "Tommy hade en Cadillac" så nämner att det ska vara en glad LP) och syftet med denna låten är ju givetvis var ju att reta Bert, Errol jobbade hos CBS under den perioden då han släppte ut kassetten "Raggare" så han ville säkert jävlas lite med Carola´s far![]()
Det där med Carola´s far kommer från filmen "Eleganten från vidderna" (Bonusmaterial) som sa elaka saker om Errol, vilket bland annat ledde till att han sjunger om Carola´s pattar på låten "Jag vill ha en brud med stora pattar".blommorobin wrote:Vart kommer denna skumma information från?