Nej det tyvärr fel ju.Evert wrote:Jag chansar på Yamaha
Då får någon annan gissa ju.
Nej det tyvärr fel ju.Evert wrote:Jag chansar på Yamaha
Nej det var ju inte heller rätt ju.Evert wrote:Då gissar jag på Sony
Aria pro II RS-600, år 1980-82Evert wrote:Äh, jag vet inte, du får ställa en ny fråga då.
Förresten, vilken gitarr var det?
Oj, det hade jag ingen aning om, som sagt var, din tur att ställa en fråga.MrRogerBallis wrote:Aria pro II RS-600, år 1980-82
Han sa: "Skit med röven kukrunkare, kuken stårrrrrrrrrr!" eller+MrRogerBallis wrote:Denna är nog,mycket svår.
Kan någon lista ut vad Errol/Eddie sa när jag ville låna hans"svensk skithus här alla luffare"
Den knäcker ni inte.
Det glömmer jag aldrig.
![]()
Nej,det var ju fel.men en bra gissningEvert wrote:Han sa: "Skit med röven kukrunkare, kuken stårrrrrrrrrr!" eller+
Nej inte heller detta var rätt skall man avslöja det rätta svaret måntro eller?uy wrote:Han kanske sade: "Ja, varsågod. Du kan låna den hur länge du vill".![]()
Kanske bäst det, jag tror att ingen annan än du och Mr. Norstedt kan svaret.MrRogerBallis wrote:Nej inte heller detta var rätt skall man avslöja det rätta svaret måntro eller?
Då kan jag säga att svaret är.Evert wrote:Kanske bäst det, jag tror att ingen annan än du och Mr. Norstedt kan svaret.
Hoppsan, du har visst inte råkat följa med reglerna, det går ut på att när någon ställer en fråga som angår Errol Norstedt så skall man svara rätt och gör man det så får man ställa nästa fråga, fast oroa dig inte, vi låter MrRogerBallis få ställa en fråga då det är hans tur igen eftersom ingen lyckades lista ut hans fråga, svarar du rätt på hans nästa fråga så får du ställa en fråga.MUH1976 wrote:Då har jag en liten fråga. Hur många låtar spelade Errol in på Mariann records alltså berts skivbolag