MrRogerBallis wrote:Är det må hända"Jan-åke fröidh alias"Smellphete Sigge"
Det stämmer bra det så nu är det din tur
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
MrRogerBallis wrote:Denna låten var inte med på något band.med på en cd-skiva.
Skinnet?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
MrRogerBallis wrote:Nej det är tyvärr inte den låten jag syftar på.
Låter frågan ligga ute ett par dagar,sedan säger jag svartet då.
Feta Fula Dumma Amerikaner?
MrRogerBallis wrote:Då säger jag ju svaret då!
Låten som jag syftar på ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
"Åh vilket slagsmål de var"
KSS är KärnSjukhuset i Skövde.
Då får du ställa nästa fråga igen, även om "Åh, Vilket Slagsmål Det Var" ej har givits ut på skiva, dock på extramaterialet till dokumentärfilmen.
Evert wrote:Då får du ställa nästa fråga igen, även om "Åh, Vilket Slagsmål Det Var" ej har givits ut på skiva, dock på extramaterialet till dokumentärfilmen.
? är det ingen skiva?
Nä det var ju en DVD med ljudfiler på,fan meck
MrRogerBallis wrote:? är det ingen skiva?
Nä det var ju en DVD med ljudfiler på,fan meck
Jo en DVD är en skiva , fast ej samma sak som CD