Eddie spelad två gånger i P4, och dessutom samma låt, inom en timme. Vad är oddsen för det?

Oddsen för att SR spelar Errol/Eddie inom samma timme är nog en på en miljon.uy wrote:Jag satt vid datorn med radion på ute i köket, och plötsligt hajade jag til när jag hörde en instrumental version av Evert! Frågan var då "Vad heter melodin"? Det var kul att höra, även om de försökt få den instrumentala versionen att likna Matz Stefanz version istället för Eddies. Jag kan också passa på att nämna att i Ring så spelar vi som sändes strax innan var det någon som önskade Evert och fick den spelad, fast då i Eddies version.
Eddie spelad två gånger i P4, och dessutom samma låt, inom en timme. Vad är oddsen för det?![]()
Jag hörde också "Evert" på radio, jag så obeskrivligt lycklig då!uy wrote:Jag satt vid datorn med radion på ute i köket, och plötsligt hajade jag til när jag hörde en instrumental version av Evert! Frågan var då "Vad heter melodin"? Det var kul att höra, även om de försökt få den instrumentala versionen att likna Matz Stefanz version istället för Eddies. Jag kan också passa på att nämna att i Ring så spelar vi som sändes strax innan var det någon som önskade Evert och fick den spelad, fast då i Eddies version.
Eddie spelad två gånger i P4, och dessutom samma låt, inom en timme. Vad är oddsen för det?![]()