en sällsynt hyllningsskiva Raggarkungens bästa
Det måste väll ändå va en bluff har aldrig stött på denna skiva förut här e länken jag såg den på http://www.blocket.se/varmland/Eddie_Me ... ?ca=13&w=3
-
- Obotlig alkoholist
Det är nog ochså en "bluff cd,jag var medlem i Fy-fan cluben och har aldrig hört talas om den cd´n.E.Hitler wrote:Det måste väll ändå va en bluff har aldrig stött på denna skiva förut här e länken jag såg den på http://www.blocket.se/varmland/Eddie_Me ... ?ca=13&w=3
Det framgår inte heller vilka låtar som är med på den cd´n.
Jag hade aldrig löpt grejorna!
Det är säkert nån som luras igen.

Tråkigt värre!
Fast det står å andra sidan ingen stans att just CD´n kommer från fan-cluben. Denna har han ju köpt av nån polare.
Jag har i vilket fall alrig sett den heller, ser ut som nått hemmafix.
Jag har i vilket fall alrig sett den heller, ser ut som nått hemmafix.
-
- Helgfyllo
Ja där står ju att han köpt den av en polare.
Var det inte Daniel Pettersson i Umeå som tog fram den bilden med Eddie som ängel och det gjordes EFTER Errols bortgång...
Således har denna CD-skivan blivit gjord efter hans bortgång.
Piratkopierat bottenskrap!!!
Var det inte Daniel Pettersson i Umeå som tog fram den bilden med Eddie som ängel och det gjordes EFTER Errols bortgång...
Således har denna CD-skivan blivit gjord efter hans bortgång.
Piratkopierat bottenskrap!!!

Alla hyllningsskivor som har kommit har ju kommit efter Eddie´s död så detta är väl inte så konstigt eller häpnadsväckande.
Att det sen är nått hemmakopierat krafs är ju en sak men vi vet ju inte om den sålts offentligt och var i så fall den gått att köpa. Det kan ju vara nått som någon gjort till sig själv och polare.
Undra vad den innehåller dock.
Att det sen är nått hemmakopierat krafs är ju en sak men vi vet ju inte om den sålts offentligt och var i så fall den gått att köpa. Det kan ju vara nått som någon gjort till sig själv och polare.
Undra vad den innehåller dock.
Nja, han tog inte fram den. Den var med som illustration i en tidning där Pettersson skrivit en artikel om Eddie.Börje Lundin wrote:Ja där står ju att han köpt den av en polare.
Men mycket riktigt var det efter Eddies död.
-
- Obotlig alkoholist
Undrar om det kan vara den skivan som någon pillade ihop som hade den där låten som var hackig, "Sunda sikter"?
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
-
- Obotlig alkoholist
Jag har för mig att låten hette "Sunda Åsikter"som var men på någon kassett fast ju nu vet jag inte vilken?blommorobin wrote:Undrar om det kan vara den skivan som någon pillade ihop som hade den där låten som var hackig, "Sunda sikter"?
-
- Obotlig alkoholist
Missade bokstaven Å, ursäkta för detta, klart den heter "Sunda Åsikter", men fanns en skiva som var hemmapulad, visst är den inte äkta! Frågan är om den låten kan finnas med. Sunda åsikter har cirkulerat länge på kassettband som troligen är avspelad från cd'n då den är hackig den med.
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
-
- Obotlig alkoholist
Då är det nog en bedragare som är i farten igen då,eller så kan den ju komma ifrån Compedia Ultima möjligtvis.blommorobin wrote:Missade bokstaven Å, ursäkta för detta, klart den heter "Sunda Åsikter", men fanns en skiva som var hemmapulad, visst är den inte äkta! Frågan är om den låten kan finnas med. Sunda åsikter har cirkulerat länge på kassettband som troligen är avspelad från cd'n då den är hackig den med.
Tyvärr har jag ej den boxen.så jag kan ju inte kolla.
-
- Levertransplanterad
"Sunda Åsikter" är en outgiven låt och har aldrig getts ut vare sig på kassett eller CD.Roger Ballis wrote:Då är det nog en bedragare som är i farten igen då,eller så kan den ju komma ifrån Compedia Ultima möjligtvis.
Tyvärr har jag ej den boxen.så jag kan ju inte kolla.
Errol gav väl aldrig ut den då det är en låt som kan misstolkas grovt liksom "Negerjävel" och "Fruntimmer Ska En Ha Å Knulla Mä".
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Japp Sunda Åsåikter är en outgiven låt och florerar även utan hack 
Jag fick den på en hemmakopierad kassett för många år sen och där var nyinspelningen av Negerjävel också med.
.. och nej, det var inte av eddie själv jag fick den. Detta var efter hans död.

Jag fick den på en hemmakopierad kassett för många år sen och där var nyinspelningen av Negerjävel också med.
.. och nej, det var inte av eddie själv jag fick den. Detta var efter hans död.
Last edited by overkill on 19 Jul 2012, 03:40, edited 1 time in total.