Själv har jag ju vart borta en stund (fan blir off-topic i första inlägget) har fått ordning på nya datorn, men har haft fullt upp, det är bilar o grejer som tar tid.
Jag har haft lite oflyt:
Jag hade ju en Volvo 740 GLE, men så på vägen hem från jobbet så brände jag generatorn, fredagen då det var monsterrace, var lagom kul att köra Ed och tillbaka med bara dubbla batterier o husvagn... så körde en vecka med motorcykeln tills den nästa fredag på samma ställe på vägen hem från jobbet skar i toppen....
Så jag köpte mig en Subaru Forester Turbo 2,0 och den gick bra, tills en dag i vintras då jag sladdade lite och turbon helt plötsligt lade av... Så köpte mig en Mitsubishi Pajero Wagen och den gick två veckor och så slutade den generatorn att ladda (någonstans undertiden köpte jag också min Lincoln -75) så körde två veckor med morsans Toyota, sen hände två saker, jag fick den nya generatorn till Pajeron och Toyotan kokade...
Fixade då Pajeron den söndagen och veckan efter kom den renoverade turbon till Subarun (men den va inte helt problemfri att få på plats så den ligger ännu av, jag hoppas på att få igång den i helgen). Och idag lade jag ut min skurna motorcykel + ny kopplingssats för 3 000:- på Blocket.se och inom 10 minuter hade jag 3 köpare på tråden, men med den första ingicks löfte om affär nu på fredag. (Vad som sker med Lincolnen kommer i tråden RAGGARBIL)
Så nu kanske jag kan få köpt mig en nyare hoj och större då den gamla va en sk. mellanklass. Till helgen blir de väl att kolla Toyotan om Subarun blir klar
Men så har jag ju dåligt med tid att skruva med... Mån - Fre är jag ju i Norge och kör lastbil, just nu sitter ja vid en bäck utanför Ålesund o skriver
Här händer grejer!