Jaha, vad dum jag ärELN wrote:Nej, jag menade just att filmen verkade så dålig att de skulle va spännande o se den![]()

Du kan hitta den i boxen "12 Kalla Kårar II", varsågod

Jaha, vad dum jag ärELN wrote:Nej, jag menade just att filmen verkade så dålig att de skulle va spännande o se den![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Swhj5JTq0xM&feature=fvstRetepNoslack wrote:Tredje delen utav "Oändliga historien" var ingen höjdare och jag avskydde verkligen "Sökarna", också, men det beror nog snarare på, att jag ogillar själva genren med uppkäftiga anabolastinna tonåringar, som slår ner folk.
Den där italienska skräckfilmen med flygpassagerarna (med ansiktena fulla utav fågelskit), som störtar ut ur ett plan på en flygplats och börjar ta livet utav folk. Den
var, också, riktigt usel. "Incubo sulla cittā contaminata" heter den visst, har jag tagit reda på.
Äntligen, tack RetepNoslack, äntligen någon mer än jag och min engelsklärare som tycker att den är skit, tackar så mycket.RetepNoslack wrote:Ja, "Van Helsing" var riktig drit, också. Effekter i en och en halv timme med diverse stölder utav kända filmmonster.![]()
Ja böckerna, fast nu pratar vi om filmer.RetepNoslack wrote:Narnia skrevs ju visserligen FÖRE "Sagan och ringen". Ja, böckerna utav CS Lewis, alltså. Tolkien och Lewis var goda vänner.