Vilket är erat drömjobb?

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

lumberjack
Levertransplanterad

Vilket är erat drömjobb?

Post by lumberjack »

Själv pluggar man till gymnasielärare i Samhällsvetenskap och historia. Två områden jag är intresserad av och tror att det kommer att bli kanon att jobba med. Om man håller sig undan storstadsförorter vill säga.

Men drömjobbet vore ändå lärare i modern historia på universitetet, men slitet för att bli det och den mycket begränsade arbetsmarknaden gör att man drar sig för att satsa på den banan.
ozzman
Levertransplanterad

Vilket är erat drömjobb?

Post by ozzman »

Jag vet inte om det kan kallas drömjobb men ett jobb som jag sökt och väntar besked från verkar ganska intressant.
Man skall jobba med kvalitetsgranskning och utvärdering av nya leverantörer till ett företag. Mycket resor, ganska omväxlande, en hel del bjudgrejer på resorna och ganska hyggligt betalt enligt folk som jobbar där.
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Vilket är erat drömjobb?

Post by gammalhardrockare »

Lumberjack:

Nja... Undervisning och att lära ut är lite emot min religion och privata övertygelse. Varför lära ut det man kan och mista det lilla eventuella övertag man har? Kunskap är makt och tänk om alla i hela Sverige vore fullständiga analfabeter utom vi här på Meduzaforum, då skulle vi regera detta land! Image
MrEddieMeduza
Glad amatör

Vilket är erat drömjobb?

Post by MrEddieMeduza »

Soldat då en får betalt för att döda Image
sunny
Helgfyllo

Vilket är erat drömjobb?

Post by sunny »

on 03/23/2005 at 00:01:23, MrEddieMeduza wrote:Soldat då en får betalt för att döda Image [/quote]
Är du seriös ellerImage? ImageIsåfall borde du nog söka hjälp med tanke på dina andra lite "udda" inlägg.
MrEddieMeduza
Glad amatör

Vilket är erat drömjobb?

Post by MrEddieMeduza »

Du ska veta att det är skönt att blåsa skallen av en skitig arab eller irak. Vi ska utrota hela jävla mellanöstern! piska och våldta deras fruar

on 03/23/2005 at 00:11:55, sunny wrote:Är du seriös ellerImage? ImageIsåfall borde du nog söka hjälp med tanke på dina andra lite "udda" inlägg. [/quote]
sunny
Helgfyllo

Vilket är erat drömjobb?

Post by sunny »

Var det inte du som var emot våldtäktImage
MrEddieMeduza
Glad amatör

Vilket är erat drömjobb?

Post by MrEddieMeduza »

Det är ett jävla roligt nöje höhö. Igår så våldtog jag GammalHårdrockare, knullade han i skitan så skiten sprutade upp i taket

on 03/23/2005 at 00:33:36, sunny wrote:Var det inte du som var emot våldtäktImage [/quote]
Långis

Vilket är erat drömjobb?

Post by Långis »

Konstig ironi. Jag förstår den inte...
MrEddieMeduza
Glad amatör

Vilket är erat drömjobb?

Post by MrEddieMeduza »

fruntimmer ska knullas med våld, knullar med våld å våra mödrar ska vi piska blodiga, piska blodiga. meduza förstå du säkert

on 03/23/2005 at 00:37:24, Spekpanna wrote:Konstig ironi. Jag förstår den inte... [/quote]
sunny
Helgfyllo

Vilket är erat drömjobb?

Post by sunny »

on 03/23/2005 at 00:37:08, MrEddieMeduza wrote:Det är ett jävla roligt nöje höhö. Igår så våldtog jag GammalHårdrockare, knullade han i skitan så skiten sprutade upp i taket

[/quote]Jasså,är du lagd åt det hållet?Som jag sa tidigare "sök hjälp"
MrEddieMeduza
Glad amatör

Vilket är erat drömjobb?

Post by MrEddieMeduza »

haha men det går förstås jävligt bra när eddie meduza sjunger det som jag skrivit, det är nämligen från hans texter

on 03/23/2005 at 00:40:13, sunny wrote:Jasså,är du lagd åt det hållet?Som jag sa tidigare "sök hjälp" [/quote]
Långis

Vilket är erat drömjobb?

Post by Långis »

Jag tar mig friheten att tvivla på att meduza skrivit texten "Igår så våldtog jag GammalHårdrockare, knullade han i skitan så skiten sprutade upp i taket " Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Vilket är erat drömjobb?

Post by gammalhardrockare »

Inte börja bråka nu! Image Det är bara lite provokation på hög nivå!
MrEddieMeduza
Glad amatör

Vilket är erat drömjobb?

Post by MrEddieMeduza »

Var det inte du och Eilert Pilarm som startade eddie meduza fonden för mobbadde fans. för daniel petterson i umeås ära. Ni fick in ganska mycket pengar? peter löfberg och stefan jansson var ochså med på ett hörn, dom söp visserligen upp alla pengar så det enda som ni kunde göra var att slå ner 2st skidåkare, nu fick ni skidor men vart fan skulle ni få tag på nyponsoppa? ståndet var 3mil bort och ni hade båda ont i röööva efter gårdagens knulleri vid anders vikman i skara som förövrigt spelar saxofon i bert and his willie boys, denna grupp fick ju en hit med låten som du skrev "rinkyby kicker knullar alla neger" den blev ochså anmäld till radionämnden, löfberg odnade visserligen upp alla när han slog igenom med sitt kaffe löfbergs lila. nu hade ni pengar så daniel pettersson kunde uppsöka psykolog eftersom att han mådde dåligt av den dåliga behandling som han fick, jägarn han åkte till miami och sitter där ännu, skidåkarna stämde senare spekpanna och eilert pilarm. så nu sitter dom båda under en torkek och drömmer om peppe äng, som för övrigt vr gift med gammalhårdrockares katt "hemmerlin"

det var den sanna storyn.

on 03/23/2005 at 00:46:07, Spekpanna wrote:Jag tar mig friheten att tvivla på att meduza skrivit texten "Igår så våldtog jag GammalHårdrockare, knullade han i skitan så skiten sprutade upp i taket " Image [/quote]
Post Reply