_
Instrumentala låtar
Deep Forest, Mexico Sundown, Terry's Boogie, Anglosax, Dancing Bear, Småländsk Midsommarnatt, Birds And Bees, Fåglarna Sjunger Även I Salasso, Musik Från Krypton, Living-room Blues, Alone, för att nämna några.
Skitarna ska va' lika långa i år
Instrumentala låtar
Jag glömde några: Good Old Dirty Crew, Singel Blues, Hjärnan Rinner, Running Mice Boogie (Även känd som kukrunkarboogie).
Instrumentala låtar
Hela första sidan på kassetten Två Sidor som kommer med Compendia Ultima är instrumental.
Instrumentala låtar
Å, fan! Den kanske man skulle försöka få tag i. 

-
- Levertransplanterad
Instrumentala låtar
Sedan har vi ju: Carolas Pattar, Smultronstället, Bonnaboogie, Landlord Blues, Snus-schottis och till viss del också: "Han, Robert Wells."
Last edited by retepnoslack on 19 May 2005, 20:51, edited 1 time in total.
Instrumentala låtar
Nej, den är inte instrumental.RetepNoslack wrote:Landlord Blues
Instrumentala låtar
Nästan så att bonnaboogie inte heller är instrumental, det uttrycks ju faktiskt 2 ord i slutet 

Last edited by Eddie on 20 May 2005, 05:59, edited 1 time in total.
Instrumentala låtar
Skyrider har jag faktiskt aldrig tyckt har varit instrumental. Inte Han Robert Wells heller. I dem är det ju prat under låtens gång. Annars hade man ju kunnat säga att Mord i Norrland också var instrumental.
-
- Levertransplanterad
Instrumentala låtar
Dä får dôôôôga.Eddie wrote:Nästan så att bonnaboogie inte heller är instrumental, det uttrycks ju faktiskt 2 ord i slutet![]()

Fast, det är ju egentligen TRE ord.
Last edited by retepnoslack on 21 May 2005, 11:03, edited 1 time in total.
Instrumentala låtar
kom ihåg fel, fem borde det bli
Instrumentala låtar
Nä, så schizzofren har jag inte blivit än.
-
- Levertransplanterad
Instrumentala låtar
Nej, inte jag heller. Jag har nog med Sture, som sitter inne min hjärna och säger massa fula saker....
Va? vad sa du Sture? Pilla näsan? Nej, Det GÖR jag bara inte....Okej, bara du slutar skrika då...
Va? vad sa du Sture? Pilla näsan? Nej, Det GÖR jag bara inte....Okej, bara du slutar skrika då...