"När förändringarnas vind blåser bygger somliga vindskydd, och andra väderkvarnar"
Jag bygger inga klena små vindskydd, jag bygger hermetiskt tillslutna och blymantlade skyddsrum gjutna i betong.
Förändringar är bara bra när de är till det bättre, inte till det sämre. Det Nya Sverige och Europa suger stora tjurkukar och kan fara så långt åt helvete det kan!
Hellboy kanske kan nämna några positiva förändringar i Sverige innan han börjar yra om Afrika. Vad är bättre i dagens samhälle än för t ex tjugo år sedan?
on 06/04/2005 at 19:47:27, hellboy wrote:nu börjar det dra ihop sig,på onsdag åker vi och är fulla i fyra dagar och kollar på bra konserter,vädret spelar ingen roll.
fast det skulle ju vara trevligt med lite sol.
[/quote]
Jag kan säja att jag är grymt avundsjuk, det verkar vara riktigt bra band i år.
Det verkar mest bara vara en massa sådana där skrål- och oväsensband.
Inte hårdrock för mig i alla fall. Riktig hårdrock kommer från sjuttio- och åttiotalet.
MÖTLEY CRÜE (US)
ACCEPT (D)
DREAM THEATER (US)
STATUS QUO (UK)
DIO (US)
ANTHRAX (US)
MEGADETH (US)
MOTÖRHEAD (UK)
YNGWIE MALMSTEEN (S)
SAXON (UK)
Det här skulle räcka bra för mej iaf.
Visst var det väl en hel del bröte också men då får man ju iaf tid att dricka utan att missa något bra när dom banden spelar.
Öh... Ja, det var ju faktiskt några riktiga hårdrocksband med såg jag. Saxon, Accept, Motörhead och Status går ju inte av för hackor.
Men vad ska i så fall Hellboyen dit att göra?
Ja det stämmer nog. Man ska nog låta det hela vila i frid och minnas det som var istället.
Hårdrocken lever fortfarande men i skivsamlingarna och på min stereo!